MissiS Skrevet 6. mai 2003 #1 Skrevet 6. mai 2003 Fikk telefonregninga mi i dag.... Sukk :cry: Ønker meg dypt og inderlig et abonnement med gratis SMS! *ønske,ønske,ønske* Vet ikke... Er det noe trøst å få? Hvor mange SMS'er sender dere på en måned? MissS
monja Skrevet 6. mai 2003 #2 Skrevet 6. mai 2003 Mellom 50 og 100 kan jeg tenke meg. Men det varierer litt det.
Livets datter Skrevet 6. mai 2003 #3 Skrevet 6. mai 2003 På siste regning stod det at jeg hadde sendt 193 sms'r.
Midnattsol Skrevet 6. mai 2003 #4 Skrevet 6. mai 2003 På siste regninga mi sto det at jeg hadde sendt 124 sms, men jeg må betale 106 kr for de. Har Skala abbonement pluss at jeg av og til sender sms fra www.telenormobil.no for da koster det 75 øre ellerno. Jeg har også mobilbonus kom jeg på og oppdaga at jeg hadde endel bonuspoeng. De kan jeg veksle inn og f.eks redusere mobilregninga eller få gratis sms. 5000 poeng er 50 gratis sms. Har du Telenor? Hvis du har det kan du sende gratis sms fra Internet i hele mai. Du må ha brukernavn og passord. Dessuten er det blitt litt lavere sms-priser hos Telenor ser det ut som.
Frk Doodad Skrevet 6. mai 2003 #5 Skrevet 6. mai 2003 Hei Jeg har OYO regning (ettersom jeg bruker telefonen lite). Da betaler jeg 39 kr i månedsavgift og får 50 SMS gratis, passer meg perfekt!!! Nå skal hvistnok prisen økes til 69 kr tror jeg, men da får man 100 gratis SMS pr.måned. Kanskje noe å tenke på for de som sender mange SMS og samtidlig ringer lite....
Gjest Zalomine Skrevet 6. mai 2003 #6 Skrevet 6. mai 2003 Det finnes diverse slike abbonementer. Netcom har sitt "youngtakl" hvor du betaler 200 kroner i månende, men an ringe eller sende meldiner for hele beløpt (og overføre eventuelle rester til neste måned) og du får der 50 (trur jeg det er) gratis sms i måneden. andre leverandører har også tilbud emd inkludert et antall sms i måneden. Løsser seg ofte for dem som ringer lite, og sender mye meldinger. Jeg sender ikke så mange meldinger jeg, og sender en god del fra nettet (som netcom-kunde får jeg 25 gratis i månden på mother/planit (andre får 10 gratis hver måned, selv om man ikke er kunde!) og utover det er de rimeligere enn fra mobilen.) Forøvrig setter også netcom ned prisen på sms nå, samme som telenor. Det er vel et press fra andre aktører som gjør det nødvednig da?
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #7 Skrevet 6. mai 2003 Jeg sendte VANVITTIG mange sms når jeg hadde abbonement, skal ikke nevne hvor mange rekorden min på en måned er en gang, men ihvertfall så sa jeg opp abbonementet og gikk over til kontantkort, kun for å styre forbruket mitt, og jeg er blitt mye flinkere enn jeg var. Dessuten har jeg den mobilbonusen, så da får jeg litt igjen for det
Anie Skrevet 6. mai 2003 #8 Skrevet 6. mai 2003 Jeg sender nok sms for ca 150 kr pr måned, noen ganger mer og noen ganger mindre.
jamie Skrevet 6. mai 2003 #9 Skrevet 6. mai 2003 Oi.. Jeg sender en del (MANGE) sms på en måned.. Første helga jeg hadde mobilen min (da den var ny) sendte jeg 150 sms`er.. :oops: Litt flaut å si det, men jeg er AVHENGIG av mobilen min.. Sender så xtremt mange meldinger hver måned at det er en skam.. Vil ikke engang oppgi hvor mange.. :oops: jamie
Liza Skrevet 6. mai 2003 #10 Skrevet 6. mai 2003 hmm.. jeg gikk over til kontantkort etter at jeg presterte å sende mld for 900kr på en mnd... nå prøver jeg å være flink, men sender sikkert minst 200mld i mnd. hører med at jeg ikke er særlig glad i å ringe da.. men har gått ned fra ett 550kr`s kontantkort i mnd, til å få det til å vare i to mnd...
Browneyes Skrevet 6. mai 2003 #11 Skrevet 6. mai 2003 Skjønner at jeg er litt ekstrem på dette området ! Skjerpet meg skikkelig forrige måned og sendte bare 355 mld, men jeg ligger vanligvis på mellom 500 -700 i måneden. Ja, det er faktisk sant....
Gjest Poirot Skrevet 6. mai 2003 #12 Skrevet 6. mai 2003 under 100. Netcom setter snart ned prisen til 69 øre/stk.
Gjest Zalomine Skrevet 6. mai 2003 #13 Skrevet 6. mai 2003 Jeg sender FÅ som jeg betaler for. Det er ikke ebngang hver måned netcom sender meg regning! de sneder bare regninger om det er over 200 kroner å betale. Vel, de faste tinga utgjør halvparten av det beløpet, så annenhver måned får jeg. Men de fleste månendene bruker jeg den for lite til at de gidder, bare samler opp... snakk om at jeg burde hatt kontantkort, eller et annet abbonement? Uten tvil, bindingstida er ute for et år siden.. Men jeg ser her at jeg sender MINIMALT med sms, visstnok...
Barbie Skrevet 6. mai 2003 #14 Skrevet 6. mai 2003 I følge regningene mine fra NetCom sender jeg mellom 200-300 meldinger pr mnd...... :oops: Barbie
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 7. mai 2003 #15 Skrevet 7. mai 2003 Siste regningen forteller at jeg har sendt 167 sms, men ok - det var en ekstrem måned. Alikevel, er nok ringetiden som er værst. 4769,- kroner skal de ha av meg, på en måned. *sukk* Joda, Jamie, du er ikke den eneste som er avhengig av mobilen.
Gjest Lea Skrevet 7. mai 2003 #16 Skrevet 7. mai 2003 Jeg ringer sjelden fra mobilen, men sender SMS i stedet. Mellom 100 og 200 pr mnd tenker jeg. Er ikke "avhengig" av mobilen, men trenger den på jobb. I fritigen ligger den gjerne hjemme når jeg er ute. SMS-ene havner hos sjefen: "Jeg kommer 5 minutter for sent pga kø" og hos diverse venninner og sambo. Livet ble også mye lettere da foreldrene mine oppdaget SMS.. sparer mye tid på å IKKE snakke med mamma i en evighet bare for å gi en kort beskjed.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #17 Skrevet 7. mai 2003 Sender ca 500 i mnd. Hvis du har telenorabb. er det gratis å sende fra internett i mai...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå