Gjest Chili Pepper Skrevet 19. mars 2008 #1 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg (og noen flere) skal arrangere bursdagsfest. Jeg vet ikke hvor mange som skal komme enda, alt fra 10 - 40, tenker jeg. Har dere noen gode tips? Hvor skal jeg begynne? Hva må jeg tenke på? Har dere noen smarte triks/forslag? Alle tips og råd tas gjerne imot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #2 Del Skrevet 19. mars 2008 Lag en velkomstdrink, raus mengde, som sier PANG! Dette har gjort stor suksess på mine fester. Eventuell is mellom folk blir brutt med en gang. Så er musikk kjempeviktig - god musikk i sjangre som folk liker. Jeg har inntrykk av at de som er danseglade veldig raskt begynner å klage og surmule, og ønske seg ut på byen, hvis de ikke får sin musikk. Mens vi som liker annen musikk er vant til å ikke få viljen vår, og ikke klager like høylytt hvis de ikke spiller favorittartisten vår på en fest. Men en jevn blanding er fint. Sent utpå kvelden er Singstar veldig populært her i gården. Når det kanskje dabber litt av, kan dette bringe nytt liv i en fest. Det er alltids noen som liker å synge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chili Pepper Skrevet 19. mars 2008 #3 Del Skrevet 19. mars 2008 Kanskje greit å nevne at aldersgruppen hovedsaklig er rundt 50 år - men tusen takk for tips! Det er gøy med litt spreke og artige innslag selv om de ikke pleier å gjøre så mye sånt på sine egne fester, så jeg skal bruke rådene dine. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #4 Del Skrevet 19. mars 2008 Hva med å lage en slags temafest ut fra interessene til bursdagsbarnet? Kanskje en 70-tallsfest, med matretter typisk for 70-tallet, musikk fra den tiden, deko fra den tiden? Eller et ferietema? Liker h*n best ferie på hytta, lages det hyttestemning og serveres typisk hyttemat. Liker h*n å dra til Thailand, velger man thailandsk inspirert mat og deko osv. Finn først ut av hvor mange gjester og hvilket budsjett du har. Skal det være hjemme eller på et leid lokale? Tenk på målgruppen, hvilke fester har du vært på med gjestene før? Hva har vært populært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå