Gjest smotti Skrevet 21. mars 2008 #21 Skrevet 21. mars 2008 Ohhhh....ser kjemefint ut smotti Ser litt eventyraktig ut..heheh snakket med en som hadde vært der, er masse dammer med fisker i der inne, med brover over..hehe Skikkelig tropisk hage...
Kara W Skrevet 21. mars 2008 #22 Skrevet 21. mars 2008 Å, så fantastiske bryllupsreiser alle har valgt seg ut. Får lyst til å reise på bryllupsreise hvert år nå! Kos dere på turene deres! Det kommer til å bli en fantastisk tur med masse flotte minner å dele resten av livet.
LilleSiri Skrevet 21. mars 2008 #23 Skrevet 21. mars 2008 Vi skal 14 dager til Sorrento ( Napoli), deilig og varmt og mye historisk å se:D Orker ikke å bare ligge på stranden i 14 dager. Kommer vel på 50 000 eller noe slikt
Betsy Skrevet 21. mars 2008 #24 Skrevet 21. mars 2008 Vi reiser nok mest sannsynlig til Tanzania, en uke safari og en uke sol&bad på Zanzibar. Jeg har ikke ro i kroppen til å ligge på en strand i to uker, bryllupsreise eller ikke... :kaffe: Gifter oss forøvrig i utlandet, så det blir jo litt bryllupsreise det også, i grunn.
Marna Skrevet 21. mars 2008 #25 Skrevet 21. mars 2008 Hvor: Thailand :-D Drar til Phuket og til Patong Beach. Har bestilt hotell Baumanburi. Er et 3 stjerners hotell, men vi har oppgradert rommet til en bedre standard Hvor lenge: 15 dagers tur (drar tidlig en fredag og kommer tilbake en lørdag) Når: Reiser 7 november, blir nesten 5 måneder etter bryllupet. Godt og varmt der da, og regntiden er over. Vil tro det forkorter vinteren masse også, vi skal kooooose oss som bare rakkern! Pris: Flybilett og hotell inkl frokost kom på 24000,-
-sandra- Skrevet 22. mars 2008 #26 Skrevet 22. mars 2008 Vi vurderer faktisk å reise til New York på bryllups reise... gjerne to uker eller noe slikt... Ingen av oss tåler varme noe særlig (les: blir sure), og ingen av oss har ro i kroppen til å ligga på stranda i flere dager... Tror storbyferie er mer for oss.. Og NewYork har jo vært drømmen lenge... Aner ikke hva dette kan komme på da, og ingenting er bestemt enda (gifter oss ikke før august 09)
Concertina Skrevet 22. mars 2008 #27 Skrevet 22. mars 2008 Jotunheimen høres kjempeflott ut!!!! Noe bestemt dere hadde sett dere ut eller? Har ikke bestemt oss for noe spesielt enda nei, vi er på fjellturer i Jotunheimen hver sommer og har endel ruter vi godt kunne tenke oss å gå, men siden dette ikke er før om et år så har vi god tid Jeg kjenner et par som hadde sin bryllupsreise i fjellet, og de hadde det fantastisk! De giftet seg i fjellet og hadde et nydelig bryllup som virkelig passet dem to. (på et fjellhotell) Det høres utrolig flott ut å gifte seg i fjellet! Vi hadde veldig lyst til det, men det blir for komplisert i henhold til gjester (mange som kommer langveisfra allerede) så vi droppet det. Men jeg tror bryllupsreise på fjellet blir veldig fint jeg, ro og fred, bare oss to!
Gjest Gjest_frøken fryd_* Skrevet 22. mars 2008 #28 Skrevet 22. mars 2008 Vi reiser til New Zealand og Korea på storby i 2 uker, deretter 2 uker på Rarotonga og Aitutaki i juni (Cook islands). Hopper av flyet igjen i LA for en liten avslutningshelg. Bare pampering og ingen jobb eller bryllupsmas hele veien. Jorden-rundt flybiletten med fritt valg stopp kostet nette summen av 12500kr pr pers. Overnatting i bungalow på stranden på Cook-øyene kommer på ca 20 000. Storbystoppene blir på et litt mer budsjettnivå (har ikke bestemt hoteller der enda).
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 23. mars 2008 #29 Skrevet 23. mars 2008 Vi reiste til Italia tirsdag etter bryllupet (som var fre-søn ) Var først fem netter i Roma, opplevde storbyen og så severdigheter, bodde i Trastevere (Hotel Santa Maria) med trange romantiske gater og hadde det supert der. Så dro vi ned til Sorrento med tog, bodde på La Tonnarella,som jeg leste tips om her inne, svær suite med terrasse som hadde panoramautsikt over hele napolibukta og sorrento, helt herlig selv om hotellet ikke var ørten stjerners tror jeg ingen kan matche den terrassen og utsikten..Var der ei uke. Så leide vi bil og kjørte til Toscana, først Firenze fire netter. bodde i en svær villa utenfor byen (Villa Poggio Ai Merli) og koste oss selv om vi nok hadde valgt å bo noen netter inne i Firenze om vi valgte igjen. Skjønt lokale nydelige restauranter med kun italienere ellers, og å gå tur i stillheten blant Oliventrærne var flott, og vi slapp masseturisme hele døgnet da Så skjemte vi oss totalt bort på Relais La Suvera. http://lasuvera.it/ Det var bare fantastisk.. HIMMELSK mat, romantisk stemning, beste service som lar seg gjøre tror jeg.. kostet vel 3500 for natta og var dyrt for mat og drikke ellers, men hva gjorde nå det.. vi var ikke der for å spare på penger og vi skal definitivt dit igjen. Til sammen uten lommepenger/mat havnet vi på 41000 ca, for 16 dager, hvorav en uke med leiebil. Fly var bare 3500 t/r Roma med KLM. Vurderte mange eksotiske destinasjoner men fant ut at lite kr i flyreise betød bedre hoteller, og ville skjemme oss bort. I tillegg til at vi bare er strandløver i teorien, i praksis kjeder vi oss.. Så Italia funket supert!
Gjest Gjest_jeanee_* Skrevet 23. mars 2008 #30 Skrevet 23. mars 2008 oi!..må si jeg blir sjokkert når jeg ser hvor mye folk bruker på bryllupsreisen!! Selv har vi bestilt tur til marmaris i en uke på 5-stjerners all-inclusive hotell med spa og og greier!! til den nette sum av 11000kr;))
Marge Skrevet 24. mars 2008 #31 Skrevet 24. mars 2008 Vi skal til Sør-Italia i en uke, reiser et par dager etter bryllupet og skal være en uke. Prisen er 20 000 pluss lommepenger:) Det skal jammen bli deilig!!
Jane F. Skrevet 24. mars 2008 #32 Skrevet 24. mars 2008 Vi reiser 2 uker til thailand. Betaler ca 14500 for flybilettene fra hjemstedet vårt. Hotellet koster 7000 kr for 2 personer i 14 dager ikludert frokost. Dette er ett 4 stjerners hotel som ligger på en måte skjult i en tropisk hage. Visit My Website Her det masse bilder, bare trykk på next litt nede på siden, for det er flere sider med bilder "Hit og dit" på tvnorge dro dit, så det på tvn for ikke lenge siden. Har lett etter stedet men kom ikke på hva det het for no. kom ikke over det at man kan gå på terrassen til rommet og bare hoppe utti bassenget.. fenomenalt Tusen takk:)
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #33 Skrevet 24. mars 2008 oi!..må si jeg blir sjokkert når jeg ser hvor mye folk bruker på bryllupsreisen!! Selv har vi bestilt tur til marmaris i en uke på 5-stjerners all-inclusive hotell med spa og og greier!! til den nette sum av 11000kr;)) Lurer bare på hvor dere har bestilt turen fra? Virket jo som en veldig OK pris...
Gjest wedding planner Skrevet 31. mars 2008 #34 Skrevet 31. mars 2008 Vi reiste mandag kveld,2 dager etter bryllupet! Helt fantastisk deilig å reise såå kjapt:) 2 uker til India! Spennende,eksotisk og varmt! Betalte 11000,-for hele reisen,med et ok 3 stjerners hotell.. Kan anbefales! Luxus nok for oss:) Rett v stranda,frokost på senga etpar av dagene og ellers utrooolig billig! Vi reiste foressten 29.oktober 2007:) Lykke til alle sammen! Vi skal også reise i oktober og har hatt lyst på en litt eksotisk reise- India høres flott ut. Ordnet dere reisen selv eller bestilte dere gjennom et reisebyrå?
Amadea Skrevet 1. april 2008 #35 Skrevet 1. april 2008 Vi betaler 24.000 for cruise i egeer- og adriaterhavet (syv netter / åtte dager). Alt unntatt utflukter er inkludert. Altså er fly, transport fra flyplassen til havnen, lugar med balkong, mat og drikke inkludert. Så da synes jeg ikke den prisen var så gaeli egentlig. Dette blir ikke för én måned etter bryllupet, så vi kommer til å ta en dröy ukes bilferie rett etter kalaset i tillegg (mandagen etter tenker jeg, så vi får ryddet opp og summet oss litt).
linel Skrevet 4. april 2008 #36 Skrevet 4. april 2008 Vi reiser til Mauritius mandagen etter bryllupet. Turen er ikke bestilt ennå, vi gifter oss ikke før august neste år, men har funnet reiseselskap og hotell og kalkulerer med at turen kommer på 50.000 - 55.000, med all-inclusive hotell (mat, drikke og aktiviteter) Det er vårt drømmereisemål, og det bli helt fantastisk!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå