Gå til innhold

Byllupsreise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja...overskriften sier seg vel selv...Kan jo være nyttige reisetips og forslag til budsjett?

Vi skal til Malta i 2 uker. Reiser dagen etter vielsen, og turen kom på 45.000 uten lommepenger....

Gleder oss!!!!

Endret av Cienna
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Vi skal til Egypt!! Reiser 4 dager etter bryllupet og skal være borte i to uker!! Turen koster ca 20 000!

Gleder meg også kjempe masse!!

Skrevet (endret)

Vi skal 12 dager til maldivene, bo på 2 ulike øyer, reiser 3 uker etter bryllupet og drømmereisen koster 43 000.

Det kommer til å bli så herlig!!

Endret av *Siri*
Skrevet
Vi skal 12 dager til maldivene, bo på 2 ulike øyer, reiser 3 uker etter bryllupet og drømmereisen koster 43 000.

Det kommer til å bli så herlig!!

Så deilig da! Så litt på Maldivene vi også...kanskje neste ferie :jepp:

Skrevet

Me reise te Italia dagen itte bryllupe :rødme: Italia i september ska vær heilt nydeligt :sjenert: Regne me at de komme te å gå ein plass mellom 30.000 å 45.000 kr i alt..me ska tje spara på nåke mens me e ute å reise :fnise:

Reise me Ryanair tur-retur Haugesund-Stansted-Pisa for bare 4300 kr, så der va me heldige!!

Lande då i Pisa å blir der 2 netter, så leige me bil å kjøre Pisa-Firenze-Venezia dei neste 4 dagane...Lørdagen ankomme me Toscana, då ska me ha ei uka på vingården Romitorio Di Serelle der me ska :kline: mellom druerankene :fnise: Ukå på vingården koste oss 5800 kr (ingen mat inklusiv i prisen...) Ukå på biltur vil jo visa seg ka koste, men 14 dagar me leigebil komme verfal på ca 3500 kr :)

Skrevet
Me reise te Italia dagen itte bryllupe :rødme: Italia i september ska vær heilt nydeligt :sjenert: Regne me at de komme te å gå ein plass mellom 30.000 å 45.000 kr i alt..me ska tje spara på nåke mens me e ute å reise :fnise:

Reise me Ryanair tur-retur Haugesund-Stansted-Pisa for bare 4300 kr, så der va me heldige!!

Lande då i Pisa å blir der 2 netter, så leige me bil å kjøre Pisa-Firenze-Venezia dei neste 4 dagane...Lørdagen ankomme me Toscana, då ska me ha ei uka på vingården Romitorio Di Serelle der me ska :kline: mellom druerankene :fnise: Ukå på vingården koste oss 5800 kr (ingen mat inklusiv i prisen...) Ukå på biltur vil jo visa seg ka koste, men 14 dagar me leigebil komme verfal på ca 3500 kr :)

Den der vingården såg fantastisk ut!!!! dit vil jeg på ferie en gang :)

Skrevet
Den der vingården såg fantastisk ut!!!! dit vil jeg på ferie en gang :)

Mmmm, me glede oss masse, tenke de blir ein fine tur :love: Ei kjeresten jobbe sammen me har vært der to gångår, å de e visst heilt magisk der :hjerter_rundt: Kjekt å reisa på nåke aent enn sydentur og (forde om Maldivene ser heilt paradis ut :dåne: )

Gjest *englefjes*
Skrevet

Vi skal ti dager til Mauritius, reiser dagen etter bryllupet og betaler ca 40 000.

Ooooo, gleder meg :-D

Skrevet

Siden vi ikke kan ta en lang bryllupsreise så vurderer vi å dra på fjelltur i Jotunheimen: første natta på hotell, så 2-3 netter i telt, og deretter ei natt på hotell før vi drar hjem. Antar at to netter på hotell kommer på 2-3000 kr, også kommer selvsagt litt mat etc i tillegg ;)

...men nå skal det legges til at vi vurderte å gifte oss i fjellheimen, og for oss så er det luksus med den stillheten og roen som vi kan finne på fjellet sammen :)

Skrevet

Vi skal til Thailand. :hjerter:

Reiser mendagen etter bryllupet. Skal være borte i 3 uker.

Har bestillt flybiletter: 17200 kr. Hotel osv betaler vi der nede, så vi vet ikke helt hvor mye hele turen koster.

Skal reise rundt i Thailand og oppleve mest mulig. Så legger vi inn noen slappe av på stranden dager innimellom. Da får vi kombinert både strandliv, som jeg liker, og opplevelser. (min kommende mann blir GAL hvis han må ligge på stranda i 3 uker :hoho: )

Tror det blir jette romantisk og flott!!

Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

--

Endret av Gjesten
Skrevet

Vi dro to uker til Mauritius. Det var den mest fantastiske ferien noen gang. Ingen av oss er "ligge på stranden"-mennesker, og sydenferie har aldri fristet oss. Men denne truen var noe helt spesielt.

Vi dro tre dager etter bryllupet. Selve reisen (fly, hotell og mat) kom på 40.000,-. I tillegg betalte vi for drikke, turer og shopping, men det har jeg aldri sett på hvor mye ble.

Gjest smotti
Skrevet

Vi reiser 2 uker til thailand. Betaler ca 14500 for flybilettene fra hjemstedet vårt.

Hotellet koster 7000 kr for 2 personer i 14 dager ikludert frokost. Dette er ett 4 stjerners hotel som ligger på en måte skjult i en tropisk hage.

Visit My Website

Her det masse bilder, bare trykk på next litt nede på siden, for det er flere sider med bilder :)

Skrevet
Vi reiser 2 uker til thailand. Betaler ca 14500 for flybilettene fra hjemstedet vårt.

Hotellet koster 7000 kr for 2 personer i 14 dager ikludert frokost. Dette er ett 4 stjerners hotel som ligger på en måte skjult i en tropisk hage.

Visit My Website

Her det masse bilder, bare trykk på next litt nede på siden, for det er flere sider med bilder :)

Ohhhh....ser kjemefint ut smotti :jepp:

Skrevet

Vi reiser til Alcudia 3 dager etter bryllupet, skal være der i 2 uker. Ca. 25000 for reisen.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi reiser 4 dager etter bryllupet. Vi skal til Jamaica 14 dager, på en all-inclusive resort der. www.sandals.com. Der har de virkelig alt ikludert. Det eneste vi trenger er lommepenger om vi ønsker turer rundt på Jamaica som ikke er organisert av hotellet. Det inkluderer også all mat og drikke. Vi tok en litt høyere grad rom, siden det er bryllupsreise, og endte opp på ca 50 000,- . Dette booket jeg selv med fly til Miami, og via nettet. Skulle jeg brukt reisebyrå i Norge ville det kostet rundt 60 000,-

Dette kan altså bli litt billigere dersom man finner billigere billett til Miami og velger litt billigere type resort og rom. :sjenert:

Gjest Gjest_summer_*
Skrevet

:klemmer: Vi reiste mandag kveld,2 dager etter bryllupet! Helt fantastisk deilig å reise såå kjapt:) 2 uker til India! Spennende,eksotisk og varmt!

Betalte 11000,-for hele reisen,med et ok 3 stjerners hotell.. Kan anbefales!

Luxus nok for oss:) Rett v stranda,frokost på senga etpar av dagene og ellers utrooolig billig!

Vi reiste foressten 29.oktober 2007:) Lykke til alle sammen!

Skrevet
Siden vi ikke kan ta en lang bryllupsreise så vurderer vi å dra på fjelltur i Jotunheimen: første natta på hotell, så 2-3 netter i telt, og deretter ei natt på hotell før vi drar hjem. Antar at to netter på hotell kommer på 2-3000 kr, også kommer selvsagt litt mat etc i tillegg ;)

...men nå skal det legges til at vi vurderte å gifte oss i fjellheimen, og for oss så er det luksus med den stillheten og roen som vi kan finne på fjellet sammen :)

Jotunheimen høres kjempeflott ut!!!! Noe bestemt dere hadde sett dere ut eller?

Skrevet (endret)

Jeg kjenner et par som hadde sin bryllupsreise i fjellet, og de hadde det fantastisk! De giftet seg i fjellet og hadde et nydelig bryllup som virkelig passet dem to. (på et fjellhotell)

Endret av Sunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...