Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå tenkt å gå over fra ID makeup til Glomminerals. De produktene jeg har brukt fra ID er Mineral Veil og Foundation.

Har en grov hudtype, dvs store porer, litt hudormer og kviser. Huden min blir også lett blank i t-sonen.

Hvilke produkter bør jeg benytte meg av fra Glominerals?

Har sett man får kjøpt en type gele eller noe man legger under foundation som skal jevne ut huden.

Kan noen hjelpe meg? Vil ha et matt, dekkende resultat samtidig som det "jevner" ut mine porer.

Mvh

Kathy :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt den pressede foundationen og fuktsprayen til å ha over. Hvis du bruker veil fordi du blir veldig blank i t-sonen, så vil jeg anbefale deg Dermalogicas oil control lotion. Bruk en god flattop til påføringen av makeupen.

For min del fant jeg ut at jeg ikke behøvde noe under foundationen, bortsett fra en god dagkrem som gav fukt. Oil controlen brukte jeg der hvor jeg ble blank. Jeg hadde også en fet hudtype med komedoner, litt kviser og jeg ble veldig blank i t-sonen. De produktene jeg nevnte hjalp meg veldig.

Ønsker du en veil over eller under foundationen vil jeg anbefale kiss me sin "bare". Den syntes jeg var langt bedre enn veil fra ID.

Gjest Gjest_Kathy123_*
Skrevet

Takk for svar!!!

Skal prøve meg på det pressede pudderet.

Mineral Veil har jeg brukt både over og under fordi jeg har syntes det har jevnet ut huden slik at intrykket av porer osv ble mindre.

tenkte å prøve gloFace primer noen som har prøvd?

ser man får et finishing pudder erfariner med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...