Gå til innhold

TYLÖSAND sofa

Anbefalte innlegg

Gjest Stearinpikken
Skrevet (endret)

Jeg trenger ny sofa, og jeg har sett litt på TYLÖSAND.

Er det sånn at alle delene festes sammen under og at jeg da kan kjøpe flere deler etterhvert? Hvor da kan jeg jo begynne med en rimelig sofa og så plusse på ettersom jeg trenger det, og det er jo genialt for meg. Døra inn til leiligheten er bare 60 cm og alle delene jeg har sett på kommer inn, noe som gjør meg enda gladere.

Noen med erfaringer fra denne sofaen?

Tenkte meg i første omgang denne med sjeselong og så kan jeg jo etterhvert bygge på med en extra lenestol.

Jeg lurte på en ting til, jeg vil egentlig helst ha sort sofa, er det da mulig å kjøpe hvit og få et renseri til å farge trekket?

Endret av Pasha
Videoannonse
Annonse
Gjest Stearinpikken
Skrevet

Jeg vet jeg plutselig maser veldig mye på dere angående ikea, senger sofaer, betalingsutsettelser osv. Men jeg har ingen andre å spørre, og jeg trenger hjelp.

Jeg så nettopp på TYLÒSAND Sofa. Er det sånn jeg kan mekke sammen sånn som jeg vil? For da har jeg jo faktisk en mulighet til å ha en sofa og den er jo fin og sikkert myk og god!

Får man da kjøpt fester så delene ikke sklir fra hverandre? Det hadde vært veldig genialt om det var sånn!

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp ei enkeltseng.

Den kan bli en fin sofa hvis du legger på et fint teppe og fyller den med puter.

Sengene kan skrus fra hverandre, og det vil gå greit å få den gjennom døra.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ikke så glad i den sofaen du linket til (men har bare prøvesittet den kort på Ikea), men siden jeg ser at du ikke har så mye penger å bruke og i tillegg ønsker en svart sofa, vil jeg faktisk anbefale denne:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S79839816

En venn av meg har den og den var god å sitte i. :)

Gjest Gjest_maren_*
Skrevet

Vi har den sofaen og den er skikkelig drittkvalitet!

Skumgummien man sitter på blir nedsitti etter bare ett år ved helt normal bruk. Jeg er skuffet hvertfall...

Gjest Stearinpikken
Skrevet

Tusen takk for tipset!

Den la jeg ikke merket til p.g.a den var litt stusselig. Men med sort ramme ble det jo stilig ;)

I tillegg er den liten nok til å komme inn døra :hoppe:

Den skal absolutt vurderes!

Endelig avgjørelse kommer jo ann på penger og hvordan de er å sitte i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...