Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway
Skrevet

Har hørt at f.eks ølsalget er åpent tidlig på lørdag, da kan det vel ikke være så hellig at ikke Posten er ute på jobb? Kommer det brev på lørdag? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har hørt at f.eks ølsalget er åpent tidlig på lørdag, da kan det vel ikke være så hellig at ikke Posten er ute på jobb? Kommer det brev på lørdag? :D

Nei. Nå må du vente til tirsdag.

Gjest milkyway
Skrevet

Tirsdag? Jeg trodde det var mandag! Det var da svært..

Skrevet
Tirsdag? Jeg trodde det var mandag! Det var da svært..

Mandag er 2. påskedag og det er en helligdag. Så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet.

Skrevet

Ikke omdeling av post før på tirsdag, heldigvis har vi i posten og fri i påsken.

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke omdeling av post før på tirsdag, heldigvis har vi i posten og fri i påsken.

Hmm... trodde vi fikk aviser på lørdag? Jeg bor i en bygd å¨Hedmark og det er postbudet som leverer avisene.

Skrevet
Hmm... trodde vi fikk aviser på lørdag? Jeg bor i en bygd å¨Hedmark og det er postbudet som leverer avisene.

Nei, det er nok ingen aviser i postkassen den dagen. Det er kun noen få aviser (f.eks. vg og dagbladet) som det er mulig å få kjøpt i løssalg på lørdag. Disse består stort sett av stoff produsert før påske.

Skrevet

For at vi skulle ha fått brev/aviser osv på lørdag, måtte vel de på posten ha jobbet hele påska da omtrent.. Synes de fortjener fri, jeg :fnise:

Skrevet
For at vi skulle ha fått brev/aviser osv på lørdag, måtte vel de på posten ha jobbet hele påska da omtrent.. Synes de fortjener fri, jeg :fnise:

Takk for at du unner oss litt fri :)

vet i alle fall at Staanger Aftenblad kun er løssalgsavis imorgen, ingenting i postkassen

Gjest milkyway
Skrevet

Ok da så unner jeg dere og fri! :) Er ikke SÅ lenge til tirsdagen heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...