Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Vits: Jenten gikk til lege fordi hun var usikker på om hun hadde en kjønnssykdom. Legen: Er du seksuelt aktiv? Jenten: Nei, jeg ligger nå bare der. Så til spørsmålet... Ligger du bare og tar i mot eller bruker du klitoris selv under samleie? Jeg har erfart et par damer som bare tar i mot, og er reservert mot å ta på seg selv.
Gjest *Ulla* Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg tar ikke på meg selv, men jeg ligger ikke bare der og "tar imot" heller. Jeg er jo MED med hele kroppen selv om jeg ikke tar på meg selv.
Daiquiry Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Det kommer helt an på stillingen! I noen stillinger blir jeg fullstendig låst fast og det er umulig å bevege seg eller stimulere klitoris, mens andre ganger er det jeg som kjører "showet"...så det varierer veldig, men jeg er aldir totalt passiv uansett....det klarer jeg ikke med den nye kjæresten min, til det er det altfor godt...
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Hæ, man trenger jo ikke å ta på klitoris for å være "med"? Hele kroppen beveger seg, jeg suger ham, kysser ham, klorer ham, stønner og er 100% med selv om jeg ikke stimulerer klitoris. Jeg synes faktisk jeg blir mindre med hvis jeg stimulerer med fingre/vibrator, for da blir jeg mer fokusert på å komme.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Vits: Jenten gikk til lege fordi hun var usikker på om hun hadde en kjønnssykdom. Legen: Er du seksuelt aktiv? Jenten: Nei, jeg ligger nå bare der. Så til spørsmålet... Ligger du bare og tar i mot eller bruker du klitoris selv under samleie? Jeg har erfart et par damer som bare tar i mot, og er reservert mot å ta på seg selv. Trenger da ikke ta på klitoris for å få orgasme om det var det du trodde. Har selv erfart et par menn som tror det.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 klitoris kan lett bli stimulert under samleie uten at verken jeg eller han må bruke hendene der. i misjonær og jeg på topp er det vel bare å presse seg mot ham, og i liggende bakfra er det enten å presse seg mot madrassen eller en pute eller noe annet. er vel aktive uansett.
Gjest M Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Men så er det sånn med oss jenter, at de aller fleste av oss ikke får orgasme ved samleie uten og hjelpe til litt Selv. Jeg har fått det kanskje 1 av 100, men kjenner også jenter som kan få multiorgasmer lett som bare det. Det er vanskelig for en gutt og sette seg inn i vår situasjon. Det beste er og snakke om det faktisk, fortelle hva som funker for deg. Jeg gjør det, og de syns aldri at det er rart, har KOMMET meg til gode for og si det sånn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå