jette26 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Hei,er ny på dette forumet....Meg og samboeren har prøvd i to år nå og bli gravide,men til ingen hell...jeg startet m pergokur sist mnd og for første gang i mitt liv kom mensen to dager for sent og den varte bare i to dager...noen som har opplevd noe lignende? jeg har hatt mensen regelmessig siden jeg var tolv og kunne alltid stille klokken etter den... jeg merker i tillegg at vi begynner og bli slitne av all denne prøvingen...samboers sæd ble testet og de cellene som var der var gode,men få....så vi må vente på og ta en ny prøve før de kan sette oss på venteliste til prøverør...måtte bare få ut litt frustrasjon...hehe....klem.
^^Sunny^^ Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hei Jette Jeg er også ny på dette forumet. Jeg sluttet med p piller i november -05 så vi sliter vi også!!! Jeg har hatt en pergotime kur uten hell, min mens var også rar etterpå. Fikk liksom ikke skikkelig blødning 3-4 dager med spotting.. Ellers var brystene ømme hele måneden etterpå!! Tror det er vanlig at mensen kan komme noe senere etter pergo. Vi har bestemt oss for å prøve et par kurer før vi begir oss videre med ivf.. Så nå er det IKM i morgen. bare å vente å se!!
bizzy Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Har ikke opplevd unormal mens i forbindelse med pergobruk, men syklusene mine ble regelmessige på 33 dager i stedet for å pendle mellom 26-34 dager. Syns det høres lurt ut å høre med gynekologen deres ang hva som kan være årsaken og om dette evnt er normalt! Er jo mye rare bivirkninger av disse tablettene, men så gjør de jo underverker noen ganger! Ikke gi opp, vi brukte et sted mellom 6 og 10 pergokurer før storebror kom, og 4 kurer på lillebror og lillesøster. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå