Gå til innhold

Normalt

Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

Det er faen meg ikke normalt og være alene og tenke at det vil vare.

Uten sex, masse flørt (kan ikke unngås), men automatisk tenker jeg at jeg er vingskutt, skadet.

Er jeg det, hva hindrer meg?

Har i alle fall to ekser som ville tatt vare på meg og knulla meg, men da mister jeg tenningen.

Tenker at jeg blir singel resten av mitt liv, er over førti, har hatt, og det blåste til storm.

Føler at ingen passer sammen med meg, ikke pga at jeg er s.k. unik, men pga at jeg er gift med alkohol.

Og da mottar jeg bare kjeft, du er jo en dame osv.

Det er ensomt, men hvem vil ha kjeft i bøtter og spann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Det er faen meg ikke normalt og være alene og tenke at det vil vare.

Uten sex, masse flørt (kan ikke unngås), men automatisk tenker jeg at jeg er vingskutt, skadet.

Er jeg det, hva hindrer meg?

Har i alle fall to ekser som ville tatt vare på meg og knulla meg, men da mister jeg tenningen.

Tenker at jeg blir singel resten av mitt liv, er over førti, har hatt, og det blåste til storm.

Føler at ingen passer sammen med meg, ikke pga at jeg er s.k. unik, men pga at jeg er gift med alkohol.Og da mottar jeg bare kjeft, du er jo en dame osv.

Det er ensomt, men hvem vil ha kjeft i bøtter og spann?

Dette var jo litt trist da. Skjønner at mange vegrer seg for å bli sammen med en som er litt for tett knyttet til alkohol. Har du prøvd å søke hjelp for drikkingen da?

Når det gjelder de andre spm dine, så vet jeg ikke.. Er selv alene og har vært det i 4 år, og det uten flørting, sex osv. Ikke så lett å møte noen når man beveger seg i kvinnedominerte miljøer på jobb og fritiden. Ikke gidder jeg å gå ut på byen heller. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_elle_*

Har selv akkurat avsluttet et forhold med en person som både drakk og ruset seg på illegale måter. Det er svært vanskelig å være sammen med noen som ruser seg, noe slikt som å være sammen med to personer. Personen har "to ansikter" og det er utrygt. Aser ikke det som veldig mannlig. Ønsker selv å være i et forhold hvor jeg kan føle meg trygg.

Spørsmålet er vel slik jeg ser det; om du ønsker å vente på at en person vil tolerere ditt alkoholforbruk (og være lykkelig?) eller om du er villig til å leve slik du gjør resten av livet. Ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Som oftes vil man være det viktigste i livet til kjæresten sin. Det er man ALDRI når man er sammen med en rusavhengig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...