Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #1 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg ønsker å bli slikket av samboeren min men tør ikke spørre ham om han kan gjøre det. Er redd for at han skal si nei, synes det ville vært flaut. Er også redd for at han da skal gjøre det selv om han egentlig ikke har lyst. Vil at han skal like det hvis han gjør det, hvis ikke så ville jeg jo ikke føle meg veldig utilpass. Jeg har sugd ham av og til, ikke så ofte men når han har spurt, og jeg liker det. Vi har vært sammen i 7 år og har sex gjennomsnittlig 2-3 ganger i uken. Er det noen som kan si meg om de har kjærester eller samboere som ikke liker å slikke? Dere som har munnsex spør dere om de kan gjøre det eller gjør de det bare av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 6. mai 2003 #2 Del Skrevet 6. mai 2003 Jøss... Er det virkelig noen som ikke slikker jenta si da??? Bare spør ham du! Sjansen er stor for at han elsker det. Særlig når han ser hvor mye du nyter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 6. mai 2003 #3 Del Skrevet 6. mai 2003 Hm....... synes det er et tankekors at det aldri har forekommet i løpet av de 7 årene dere har vært sammen. SPØR HAM!!!!! Og for guds skyld, aksepter et NEI - det er slett ikke alle menn som er komfortabel med så slikke en jente. Husk at sex handler om å gjøre ting som begge vil, og er komfortable med - altså ingen kompromisser som medfører at partneren din MÅ gjøre noe han/hun egentlig ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lambda Skrevet 6. mai 2003 #4 Del Skrevet 6. mai 2003 I grunn veldig rart han ikke har tilbudt seg å gjøre det, etter 7 år! :o Si det som det er, at du gjerne vil bli slikket, men at han ikke må føle seg presset til det. Sikker på at han vil, hvis ikke kan jo du nekte å suge han Jeg for min del får ikke lov til å slikke jenta mi, jeg :veldigsur: Jeg vil gjerne gjøre det, og har forklart at jeg liker det veldig godt , men hun liker det tydligen inte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 6. mai 2003 #5 Del Skrevet 6. mai 2003 spør iallefall:) den som intet våger intet vinner. :oops: hilsen meg som er i litt klisje-humør idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #6 Del Skrevet 6. mai 2003 Det var jeg som startet denne tråden. I begynnelsen av forholdet forsøkte han men da ville jeg ikke fordi jeg var usikker. Vi var ung og jeg synts det var litt flaut. Nå kunne jeg tenkt meg det men han gir jo ingen signaler på at han ønsker å gjøre det og jeg tør ikke spørre ham. Vi er ikke så flinke til å prate om ønsker og lyster når det kommer til sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #7 Del Skrevet 6. mai 2003 I begynnelsen av forholdet forsøkte han men da ville jeg ikke fordi jeg var usikker. Vi var ung og jeg synts det var litt flaut. Du har to alternativer: 1. Snakke med ham om det en gang dere ikke har sex. Da kan du minne ham på at han gjerne ville en gang, men at du ikke torde. Si det som det er, at du har modnet og gjerne vil prøve. (resultatet blir kanskje sex på momanget ) 2. Foreslå det mens dere har sex. Du kan for eksempel suge ham uten at han ber om det, for deretter å legge opp til en 69-er eller at han slikker deg? Det er ikke sikkert du trenger å si noe i det hele tatt. Vis ham med kroppen din, ikke minst hendene dine, hva du vil. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå