Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har nettopp fått ny partner, og vi hadde sex første gang sist helg. Natten ble heftig den. Mandag kveld begynte jeg å blø. Mensliknende, men siden jeg går på hormonspiral, har jeg ikke hatt blødninger de siste fem årene. Har hatt svak svak blødning som bare så vist synes, ca 1x pr mnd, og det hadde jeg før denne helga, så jeg antok da at det var mensen, og at den var ferdig. ( Spiralen skal skiftes til høsten)Blødde i ca. 3 dager. Noen som vet hva dette kan være , og om jeg burde ta meg en tur til legen....
Daiquiry Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har også hatt dette, og det gikk over. Tror nok bare at du har fått en en rift, det kan fort skje i kampens hete...men hvis du er bekymret, hadde jeg gått til legen...Lykke til!
Gjest 1E4EB8 Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har nettopp fått ny partner, og vi hadde sex første gang sist helg. Natten ble heftig den. Mandag kveld begynte jeg å blø. Mensliknende, men siden jeg går på hormonspiral, har jeg ikke hatt blødninger de siste fem årene. Har hatt svak svak blødning som bare så vist synes, ca 1x pr mnd, og det hadde jeg før denne helga, så jeg antok da at det var mensen, og at den var ferdig. ( Spiralen skal skiftes til høsten)Blødde i ca. 3 dager. Noen som vet hva dette kan være , og om jeg burde ta meg en tur til legen.... Jeg kan kanskje ikke gi deg noe fasit svar, men har skjedd noe av det samme med meg. 2 ganger siste uken nå, så har jeg begynt å blø litt rett etter samleie. Dette har kun skjedd når vi har hatt det ganske hefig i senga og jeg har fått g-punkts orgasme.. Vet virkelig ikke hvorfor det skjer, og syns kanskje det er litt skremmende, men blødningen stopper nesten med en gang, kommer noen dråper rett etterpå bare... Vurdert en tur til legen selv..
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Samme spiral hele tiden? Da er det snart på tide å bytte, så kan være det er det som gjør at du blør litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå