Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei

For et år siden ble jeg sammen med det jeg trodde og håper fortsatt under sterk tvil blir mannen i mitt liv. Jeg var stormende forelsket :klemmer:

Jeg og min kjære er veldig mye borte fra hverandre så det blir veldig mye tanker og ensomhet.

Problemet mitt er at han på to måneder sier en gang at han savner meg...

kan gå 4-5 dager uten at han ringer og vi har ingen lange samtaler for han hater telefon... han er helt uinteressert i hva jeg driver med, min familie venner osv. Dette har jeg problemer med å takle for forholdet vårt stopper liksom litt opp.. :forvirret:

Vi bor langt borte fra hverandre men når vi har fri fra jobb har vi det i lange perioder så vi har anledning å reise til hverandre.

Men han reiser ikke til meg.. :sukk:

Han sier at alt blir annerledes når huset er ferdig og vi kan slappe av for

vi håller på med husbygging og har en del å gjøre hjemme hos han, men jeg har behov for å reise hjemmom for å se til leilighet og diverse men han blir drit sur når jeg spør om han vil bli med, sier at jeg ikke forstår at det er mye arbeid å bygge hus... jeg blir trist av å reise att og fram aleine og det vet han :lete:

Er så forferdeli usikker på om jeg skal satse på dette, vi har ikke vert i banken enda og ordnet med huslån, så jeg har ingen økonomiske forpliktelser enda

Men jeg vet ikke om jeg er klar for dette, men på den andre sida har jeg veldig lyst på et nytt hus sammen med han. Men han klarer i mine øyne ikke å kombinere å være kjærester samtidig med å ha mye å gjøre hjemme. Kan jeg stole på at han senker skuldrene og gir meg den etterlengtede armkroken når vi sitter i en ny stue ? Er det dumt og sette livet litt på vent så tidli i et forhold ?

Ble litt rotete dette men godt å få det ut, tusen takk for at du leser..

Videoannonse
Annonse
Gjest LilBlossom
Skrevet

Personlig virker han ikke som noe å samle på. Han er for fokusert på seg og sitt til å være klar for et forhold. Dere er / var i forelskels fasen. Det er denne tiden dere vil gjøre ALT for å være sammen med hverandre, tilogmed dra hjem til din leilighet noen dager, slik at du kan få gjordt ditt. Han er null og niks interessert i ditt liv, utenom det som involverer han...

I det allerminste ville jeg ikke ha flyttet sammen med han til huset er ferdig og han har bodd der noen måneder / år alene. Da får du virkelig vite om det er "husbyggingen" som gjør det, eller det at han er mindre interessert i deg enn du i han. Kan godt være han da stiller med unnskyldninger at han må "gjøre ferdig garasjen / hagen / kjellerleiligheten / osv"

Men, si til han hvordan du føler det i deres forhold. Er han noe å samle på, stiller han seg sympatisk til hvordan du har det... Hvis ikke, da vet du jo svaret selv. Lykke til!

Gjest Casey
Skrevet
Jeg og min kjære er veldig mye borte fra hverandre så det blir veldig mye tanker og ensomhet.

kan gå 4-5 dager uten at han ringer og vi har ingen lange samtaler for han hater telefon... han er helt uinteressert i hva jeg driver med, min familie venner osv. Dette har jeg problemer med å takle for forholdet vårt stopper liksom litt opp.. :forvirret: Men han reiser ikke til meg.. :sukk:

Er så forferdeli usikker på om jeg skal satse på dette. Men jeg vet ikke om jeg er klar for dette, men på den andre sida har jeg veldig lyst på et nytt hus sammen med han. Men han klarer i mine øyne ikke å kombinere å være kjærester samtidig med å ha mye å gjøre hjemme. Kan jeg stole på at han senker skuldrene og gir meg den etterlengtede armkroken når vi sitter i en ny stue ? Er det dumt og sette livet litt på vent så tidli i et forhold ?

Dette høres ikke akkurat så veldig lovende ut. Hvorfor bygge hus sammen med en som ikke kan kommunisere med deg?

Gjest Gjest
Skrevet

Bygger ikke denne mannen tross alt et hus for deres felles framtid da? Eller er det noe jeg har misforstått?

Husbygging er faktisk veldig tidkrevende. Kanskje det er du som burde støtte ham mer og forstå hvordan han sliter.

Sier han at han savner deg såpass ofte som en gang på to måneder, så er det mer enn hva de fleste menn jeg har vært borti, har prestert. Han er kanskje av den mer praktiske typen som viser hva han føler i form av å sørge for deg framfor å være så verbal.

Gjest Gjest
Skrevet

De skal leke sammen! Det er ikke slik at en legger legoklossene og den andre står å ser på!

Små barn med fullt utviklede kjønnsorganer er fortsatt bare små barn!

Gjest Casey
Skrevet
Han er kanskje av den mer praktiske typen som viser hva han føler i form av å sørge for deg framfor å være så verbal.

For enkelte kvinner er det utilstrekkelig.

Skrevet

Hei hei

Takk for svar, er litt sånn som dere jeg tenker. Litt av mitt problem er at ting skjer så fort, for jeg vet at husbyggingen krever veldi mye. Men det er så vanskeli å akseptere at han ikke setter av mer tid til oss.

Føler meg mitt imellom liksom, har veldi lyst at huset skal bli ferdig fort, men samtidi så merker jeg at vi glir sakte fra hverandre..... er ikke lett dette.. :tristbla:

Men tanken på å gå fra han gjør meg veldi veldi trist og lei, og det er noe jeg tenker litt på. Jeg vet at han er veldi glad i meg for det om han ikke sier det så ofte.

:skravle:

Skrevet
Hei hei

Takk for svar, er litt sånn som dere jeg tenker. Litt av mitt problem er at ting skjer så fort, for jeg vet at husbyggingen krever veldi mye. Men det er så vanskeli å akseptere at han ikke setter av mer tid til oss.

Føler meg mitt imellom liksom, har veldi lyst at huset skal bli ferdig fort, men samtidi så merker jeg at vi glir sakte fra hverandre..... er ikke lett dette.. :tristbla:

Men tanken på å gå fra han gjør meg veldi veldi trist og lei, og det er noe jeg tenker litt på. Jeg vet at han er veldi glad i meg for det om han ikke sier det så ofte.

:skravle:

Husbygging er unntakstilstand, fordi det er sånn at en bare må bli fort ferdig. Byggelånsrenta går kontinuerlig, og er dyr!

En har ikke mye tid å sette av når en holder på med husbygging. Dessuten er det fryktelig slitsomt.

Husbygging og det å få barn er faktisk regnet som de to største prøvelsene for et forhold, og det blir ikke mindre av at dere satte i gang tidlig i forholdet, før dere egentlig kjente hverandre helt.

Men hvorfor hjelper du ham ikke med huset?

Etter hva jeg forstår bygger dere for felles framtid.

Gjest jente37
Skrevet
hei hei

For et år siden ble jeg sammen med det jeg trodde og håper fortsatt under sterk tvil blir mannen i mitt liv. Jeg var stormende forelsket :klemmer:

kan gå 4-5 dager uten at han ringer og vi har ingen lange samtaler for han hater telefon... han er helt uinteressert i hva jeg driver med, min familie venner osv. Dette har jeg problemer med å takle for forholdet vårt stopper liksom litt opp.. :forvirret:

(........................)

Av egen erfaring med akkurat det samme, er han ikke noe å samle på.

Fordi hvem trenger å ha et forhold der man lurer på om kjæresten virkelig bryr seg? Er han slik NÅ, vil han neppe forandre seg.

Skrevet
Av egen erfaring med akkurat det samme, er han ikke noe å samle på.

Fordi hvem trenger å ha et forhold der man lurer på om kjæresten virkelig bryr seg? Er han slik NÅ, vil han neppe forandre seg.

Kan godt hende han vil forandre seg etter at huset er ferdig. Spesielt hvis han ikke var som dette før. Nå er han inne i en periode med langvarig stress i forbindelse med husbyggingen, og det tar veldig på.

Husker med gru da vi bygde hus for to år siden, det var ikke bare bare for forholdet....men det rettet seg etterhvert.

Skrevet

Er som sagt en veldig krevende prosess, men personlig så synes jeg at man skal unne litt tid til hverandre uansett. Det gjør godt for forholdet. Spør han om dere kan ta noen timer en kveld der dere ser film og koser dere sammen?

mener begge parter må gi i et forhold. Lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...