Gjest Gjest nå Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Det har skjedd mye. Jeg er frustrert, på nippet til gal. Her er jeg, singel og 20 år, og jeg har blitt fryktelig betatt av en mann. Om det enda hadde vært så lett. Men det er en mann jeg aldri kan få. En mann på 24 år, med samboer, som han har vært sammen med i 7år. Det skal være dem. Vi studerer sammen og går i samme klasse. Han er klassens morroklump. Lager alltid liv. Er hyggelig med alle og har en flørtende tone. Sjarmerer de fleste, men kan ikke selv skjønne hva som er så fantastisk ved ham. Vi fikk (selvfølgelig) god kontakt fra begynnelsen av og jeg føler at jeg kan prate med ham om det meste, og han med meg. Han har betrodd meg ting, som ja, bare dama hans veit fra før. Jeg stoler på ham og han stoler på meg. Og jeg vet at det som jeg sier til ham forblir der. Vi har blitt gode venner. Han er en sånn kamerat jeg alltid har dømt om å ha, som det går ann å prate med om andre ting enn biler og damer (jeg sier ikke med dette at alle gutter bare prater om damer og bilder altså, men.. ja), og som blir med på nye ting. Han er morsom å være med. Fortalte ham tidlig om følelsene mine, som jeg ikke burde ha, fordi jeg følte det var riktig å være ærlig. Han satt pris på ærligheten, sa jeg var en fantastisk jente og at han hadde blitt veldig glad i meg, men at det var samboeren som var den ene. Ventet meg forsåvidt ikke noe annet svar, og er ikke interessert i å gå videre med følelsene mine, jeg vet han ikke er bra for meg, jeg vet at en dag vil jeg også finne min fisk i havet, men jeg sliter med å komme meg over dette. Alle følelsene. Jeg vet at det beste sikkert hadde vært å bryte kontakten med ham, selv om det hadde vært vondt, men siden jeg ser ham så ofte i og med at vi studerer sammen og alle veit vi er venner, føler jeg at dette blir veldig unaturlig også... Holder på å bli gal av dette, men vet ikke hva jeg kan gjøre. Hva hadde du gjort?
honey21 Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg skjønner at det er vanskelig, men du må la disse følelsene gå. Ikke ødelegg det han og samboeren har. Det er sikkert lett for han å bli betatt av andre jenter når han har hatt samme kjæreste i 7 år, men innerst inne vet han sikkert at det er hans samboer han vil ha. Jeg hadde bare latt det gå
honey21 Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Og dere må bryte kontakten en stund. Kanskje et par måneder.
IloveNY Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Desverre er det sånn at man kan ikke alltid forelske seg i de som er frie og franke... Gjennom personlig erfaring vet jeg at den eneste måten jeg klarer å bli ferdig med en person er å bryte kontakten en stund. Det er alltid veldig vanskelig den første perioden, men det gir seg etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå