Gå til innhold

Hvordan style en bob-frisyre?

Gjest Bob

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere har noen tips til hvordan man kan style en bobfrisyre. Er det virkelig bare mulig å ha den rett ned? Har prøvd å se litt på nettet, men kanskje dere er flinkere til å finne frisyrer enn meg. Alle forslag mottas med takk :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Jeg har en litt lang bob-aktig klipp. Noen dager gjør jeg ikke noe med den, noen dager retter jeg det helt og vipper håret innover, andre dager rufser jeg det til med voks... Bob er en av de mest allsidige frisyrene man kan ha, synes jeg :)

Til fest har jeg det gjerne rettet ut foran, og skikkelig rufset bak (du ser det litt i avataren min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naar jeg ikke har extension i haaret, har jeg en bob, jeg har veldig fint tynt haar, saa jeg MAA style det for at det skal se ok ut.

Spray en blowdry spray i haaret, bruk en sor rund bQrste og fQn haaret fra rQttene mens du dra bQrsten igjennom, og vrir den litt, slik at haartuppene vender innover. Vil du ha litt mer volum bak, lQft haret godt opp med bQrstenog vri den rundt hele tiden mens du fQner .

Avslutt med bittelitt voks for aa faa litt fasong paa sveisen og holde frisyren paa plass.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke helt hva det heter paa norsk, men det er styling produkter som beskytter haaret naa du fQner det og ofte gir det litt hold og glans samtidig.

Jeg har ganske fint haar, saa trenger alltid et produkt som holder haaret litt paa plass og gir det litt volum.

de fleste haarpleie serier har produkter til aa bruke under fQning, finn en som passer til din haartype :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...