Gå til innhold

Hva spiser dere sammen med youghurt naturell?

Anbefalte innlegg

Gjest Rosin
Skrevet

Jeg syns youghurt naturell alene er litt syrlig. Har prøvd både vanlig, biola og mild (og lett?) naturell. Men er interessert i å spise dette til frokost. Hvordan spiser dere youghurt naturell? Havregryn, nøtter, syltetøy, frukt - hva har dere oppi?

Honning er jeg ikke noe glad i, hvis ikke hadde det vært et alternativ for å myke opp det syrlige.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker å tine frosne bær litt i mikroen, så har jeg yoghurt over, deretter Crüsli.

Crüsli er selvsagt full av sukker, så det er ikke voldsomt sunt, men inneholder i hvert fall noe fiber, og yoghurten er sukkerfri, så jeg prøver å overse det faktumet at Crüslien er stappet med sukker, for det er så utrolig godt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Banan i skiver, druer og mandler. Frukten er såpass søt at honning egentlig blir overflødig, selv om jeg bruker det også.

Gjest Gjest
Skrevet

Havregryn, melon eller eple, valnøtter eller mandler og kanskje litt cottage cheese.

Skrevet

Jeg spiser yoghurt naturell med jordbær som nesten tines i mikroen, også kanskje ei halv teskje sukker.. Nam nam!! Noe av det beste jeg vet :)

Gjest Rosin
Skrevet

Takk for gode tips. Skal gi youghurt naturell et ny sjans til frokost eller mellommåltid.

Skrevet

Jeg spiser ofte yoghurt naturell med havregryn, hirseflak, kli, hvetekim og frukt til frokost. Av frukt bruker jeg det jeg har og har lyst på. I dag ble det banan, i går var det eple. Mango er en annen favoritt. Samboer vil ha det søtere og tilsetter gjerne litt ahornsirup eller syltetøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...