Gjest Rosin Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg syns youghurt naturell alene er litt syrlig. Har prøvd både vanlig, biola og mild (og lett?) naturell. Men er interessert i å spise dette til frokost. Hvordan spiser dere youghurt naturell? Havregryn, nøtter, syltetøy, frukt - hva har dere oppi? Honning er jeg ikke noe glad i, hvis ikke hadde det vært et alternativ for å myke opp det syrlige.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Jeg bruker å tine frosne bær litt i mikroen, så har jeg yoghurt over, deretter Crüsli. Crüsli er selvsagt full av sukker, så det er ikke voldsomt sunt, men inneholder i hvert fall noe fiber, og yoghurten er sukkerfri, så jeg prøver å overse det faktumet at Crüslien er stappet med sukker, for det er så utrolig godt
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Banan i skiver, druer og mandler. Frukten er såpass søt at honning egentlig blir overflødig, selv om jeg bruker det også.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Havregryn, melon eller eple, valnøtter eller mandler og kanskje litt cottage cheese.
Mazilla Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Jeg spiser yoghurt naturell med jordbær som nesten tines i mikroen, også kanskje ei halv teskje sukker.. Nam nam!! Noe av det beste jeg vet
Gjest Rosin Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Takk for gode tips. Skal gi youghurt naturell et ny sjans til frokost eller mellommåltid.
salsera Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Jeg spiser ofte yoghurt naturell med havregryn, hirseflak, kli, hvetekim og frukt til frokost. Av frukt bruker jeg det jeg har og har lyst på. I dag ble det banan, i går var det eple. Mango er en annen favoritt. Samboer vil ha det søtere og tilsetter gjerne litt ahornsirup eller syltetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå