Gjest Gjest_Vårsol_* Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Min beste venninne har blitt gravid. Og jeg er utrolig glad på hennes vegne, men samtidig er det veldig sårt! Jeg har vært prøver ganske lenge nå, uten å lykkes. Jeg har ikke vært åpen ovenfor henne om dette, foreløpig er det noe vi ønsker å holde for oss selv. Men nå er hun altså blitt gravid, og prater om graviditet og baby-ting hver gang vi møtes – selvfølgelig gjør hun det! Og jeg prøver å lytte, komme med råd og være forståelsesfull ovenfor henne, men inni meg værker det! Jeg skulle så gjerne ønske at det snart blir min tur! Trenger bare noen trøstende ord nå. Hilse trist prøver.
Kylling Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Dette er ikke frekt ment, men så lenge du velger å holde prøvingen hemmelig for henne, så må du bare bite det i deg.
theamoren Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 (endret) Jeg har tre gravide venninner, og jeg er så sjalu atte, men de vet jeg prøver. Det hjelper det. Syns du skal si det, eller unngå henne hvis det blir veldig sårt.. som de sier de over! Ofte blir den ene venninnen etter hverandre gravid, både en- to og tre ganger. og da er det en fordel om du lærer deg å takle det. Og den beste måten er vel å være åpen om det... Håper også det er din tur snart da. Ikke godt å ha det sånn... "Alle" blir gravide, det er vondt, selv om man er glad på dems vegne.. Endret 18. mars 2008 av theamoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå