Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 18. mars 2008 #1 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei, har bygget nytt hus og hadde penger til overs så jeg bestilte også en dobbel garasje med a-takstoler. Hadde planer om å lage meg et trim rom på loftet. Ringte utbyggeren og bestilte en sådan. Utbyggeren har stått for et nytt boligfelt med tilsammen 15-20 eneboliger og 2 mansbolig. De har også satt opp flere garasjer på feltet. som sagt bestilte jeg garasje med a-stoler for jeg hadde sett garasjen til flere av naboene mine og fant ut at det romme opp var stort og kunne brukes til mangt. Til min store ergelse har jeg nå funnet ut (etter at garasjen er ferdig) at tak stolene mine er mindre en alle andre sine. det viser seg at de andre har noe som haeter raftet a-takstol med utvendig knevegg. dette betyr at invendig tak stol hos meg er 1.80m høyde og 1m knevegger, mens hos alle naboer er det 1.90 høyde og 1.20 knevegger. Er sint og sur på meg selv fordi jeg ikke viste at det var noe forsjell, men jeg synes også når utbyggeren har stått for så mange garasjer ellers på feltet og det er samme hustype på hele feltet kunne de jommen gjort meg oppmerksom på forsjellen. jeg er ikke så høy så jeg skal nok klare å bruke rommet, men det er bare så ergelig når jeg vet at det kunnet blitt så mye større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Del Skrevet 18. mars 2008 I etterpå-klokskapen, kanskje du skulle bestillt "lik garasje som de andre" i feltet. Utbygger kunne vel ikke vite hva du mente når du tydelig kunne spesifisere ønsket takstol. H*n tenkte vel at du da allerede hadde undersøkt saken før du bestillte... Noen ganger er det greit å føre en samtale med utbyggerne isf å late som om du kan faget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå