Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, i morgen er det dags for å handle inn til påskehelga! Jeg tenkte jeg skulle være litt grundig for å slippe å handle dyrt på bensinstasjoner når jeg finner ut at jeg har glemt noe... Hva sørger dere for å kjøpe inn til slike langhelger???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, i morgen er det dags for å handle inn til påskehelga! Jeg tenkte jeg skulle være litt grundig for å slippe å handle dyrt på bensinstasjoner når jeg finner ut at jeg har glemt noe... Hva sørger dere for å kjøpe inn til slike langhelger???

Masse godteri og :sjokolade::ler:

Skrevet

Sett opp en middagsliste for hele påsken og se at du har alle ingrediensene. Se at du har nok melk/kaffe/brus/juce, brød og pålegg. Venter du gjester? I tilfelle kjøp inn det du trenger til å bake en kake el. Litt godis kan også være kjekt å ha.

Gjest StockDama
Skrevet

Litt artig å se de som hamstrer så mye mat at man skulle tro butikkene ikke kom til å åpne igjen før om masse måneder =D

Vi kjøper egentlig bare det vi pleier å kjøpe.

Skrevet
Litt artig å se de som hamstrer så mye mat at man skulle tro butikkene ikke kom til å åpne igjen før om masse måneder =D

Vi kjøper egentlig bare det vi pleier å kjøpe.

Hehe, du sier noe. :ler: Ofte når man handler før f.eks 1.mai, løper stressede folk rundt med overfylte handlevogner...

Gjest *Mim*
Skrevet

Vi setter også opp middagsliste, og sørger for godt med pålegg, egg, brus og snop. Handler også inn bra med frukt og grønnsaker, og frosne rundstykker til påskefrokosten.

Det vi vanglivis drar på bensinstasjonen for å krisehandle er påskeegg og godteri...

Skrevet

Som de andre - sett opp middagslist - husk dessert hvis dere pleier å ha det på helligdagene.

Pålegg, kanskje litt utvidet reportoar siden det er høytid - egg og melk, juice og kaffe - da er vel ting i boks.

Det er jo også bare stengt i to dager da - butikkene er jo åpne påskeaften igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...