Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den boten kommer veldig an på. Det kommer an på om man har en 0,2g eller 10 gram på seg når det kommer til boten.

Politiet gir også de som kjøper på akers elva i oslo større bot. Man kommer i glattcelle hvis man kjøper der nede, men det er lite sannsynlig at det vil skje hvis en politimann f.eks hadde tilfeldigvis luktet det i fra leiligheten min (politiet liker bare ikke at dette røykes offentlig).

Derfor såpass hard straff hvis man er dDUM nok til å oppsøke akers elva (herregud, er søstern din desperat eller?). Det er faktisk høyere straffer for det. Tro det eller ei.

Kan du ikke i det minste fortelle hvorfor man er tjukk i hue når du kaller noen det?

Begrunn i det minste, slik at man evt. kan komme med motargumenter. Det skader ikke for ditt 'intelligensnivå' her inne heller (som du later til å bry deg veldig mye om).

Og for guds skyld... ikke link til et vanlig forum når du skal referere til kilder.

Amen :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Engasjer deg heller i legaliseringsbevegelsen og røyk hasjen din i hemmelighet inntil den uunngåelige lovendringen skjer en gang på 2040-tallet.

Skrevet
Engasjer deg heller i legaliseringsbevegelsen og røyk hasjen din i hemmelighet inntil den uunngåelige lovendringen skjer en gang på 2040-tallet.

Hehe.. Jeg er enig i dette egentlig, jeg. Jeg ser ingen grunn til at du skal måtte betale for noe som egentlig burde vært et fritt valg. Nå vet jeg ikke hvor seriøs legaliseringsbevegelsen i Norge er.. I og med du sier du har mye penger og er villig til å bruke dem på legaliseringspolitikken, kunne du eventuelt startet en ny legaliseringsbevegelse med en seriøs politikk.

Gjest Gjest_T.S_*
Skrevet
Hehe.. Jeg er enig i dette egentlig, jeg. Jeg ser ingen grunn til at du skal måtte betale for noe som egentlig burde vært et fritt valg. Nå vet jeg ikke hvor seriøs legaliseringsbevegelsen i Norge er.. I og med du sier du har mye penger og er villig til å bruke dem på legaliseringspolitikken, kunne du eventuelt startet en ny legaliseringsbevegelse med en seriøs politikk.

Det er i og for seg sant. jobber med den saken og. men det tar mye tid og krefter.

jeg syns det er like så greit å gjøre de på denne måten og?

jeg aner ikke. jeg har arbeid også. det tar mye tid.

Gjest Casey
Skrevet
jeg kjemper for mine rettigheter til å kunne røyke hasj.

jeg har nok av penger, og for å bli tatt med f.eks 4,5 g hasj vil man vel få en bot på maks 1000 kr (mener det er 500 da).

dette vil da si i teorien at jeg vil måtte betale politiet/staten 30 000 i mnd.

det igjen vil da si at: de fengsler ingen som har på seg under 5g hasj. de har jeg heller aldri på meg.

de gir kun en bot.

det betyr jo da at det er lov å røyke hasj så lenge man betaler for seg. :forvirret:

nei da. jeg forstår at det ikke er sånn...lovmessig, men det BLIR jo sånn. :)

så. hva syns dere. skal jeg gå til politiet å bare fortelle dem det? slik at jeg kan begynne å betale ned staten?

For å bruke en type KG-"logikk" jeg har observert: Jo mer hasj du røyker og får bot for, desto mer penger vil gå til bleier for eldre på sykehjemmene rundt omkring visstnok.

(*ironi*)

Du får bare sørge for å ikke få bot da.

Gjest Gjest_T.S_*
Skrevet
For å bruke en type KG-"logikk" jeg har observert: Jo mer hasj du røyker og får bot for, desto mer penger vil gå til bleier for eldre på sykehjemmene rundt omkring visstnok.

(*ironi*)

Du får bare sørge for å ikke få bot da.

:ler:

Nei jeg skal sørge for det. hehe

Gjest vimselot
Skrevet

Er så dekadent at jeg aldri blir tatt av politiet. Kanskej de finnes et arkvi de har, de vet i alle fall at jeg er ok.

Har aldir tysta, men har liksom tysta, for å slippe havne på glattcelle, men alt jeg sa var vrøl, det visste dem ...ikke, i etterkant kan jeg jo undre, hva og hva...

Gjest Sir's
Skrevet
Er så dekadent at jeg aldri blir tatt av politiet. Kanskej de finnes et arkvi de har, de vet i alle fall at jeg er ok.

Har aldir tysta, men har liksom tysta, for å slippe havne på glattcelle, men alt jeg sa var vrøl, det visste dem ...ikke, i etterkant kan jeg jo undre, hva og hva...

Samme her. Skal lite til, men og det skjer så skjer det ikke stort.

For politiet verken vil bruke, eller har kapasitet i storbyene.

Skrevet

Beklager å måtte si dette, men jeg ser så ned på hasjrøykere. Det er så "low life"..

Gjest Gjest
Skrevet
Beklager å måtte si dette, men jeg ser så ned på hasjrøykere. Det er så "low life"..

Personlig synes jeg alkohol er rusmiddelet for de laverestående. Der cannabis inspirerer og frigjør fører alkohol bare til en vegg av tåke og dumhet.

Gjest Gjest_T.S_*
Skrevet

beklager og måtte si det, men det bryr meg ikke. hvem er du i det hele tatt? hehe :)

Personlig synes jeg alkohol er rusmiddelet for de laverestående. Der cannabis inspirerer og frigjør fører alkohol bare til en vegg av tåke og dumhet.

enig.

Og alt med måte.

Skrevet

jeg er 26 nå. har fast jobb, godt betalt. å lider ikke noen nød på noen hvis. Har ikke utdanning ifra videregående. egen leilighet med flatskjerm å mat i skapene. å gjett hva? JEG RØYKER HASJ!! Hva sier dere.. han lyger... nei det gjør jeg ikke... jeg har røyket hasj siden jeg var 17 år.. har hatt perioder der jeg var borti sterkere saker enn THC. Men fann fort ut at det ikke var noe for meg. Se på dagens ungdom som drikker seg drita fulle når de er 14 år gammle... sovner på alle mulige plasser å har sex uten at de hvet det selv engang. folk sloss å bråker, å skylder på at de var fulle.. når var det sist du såg en "hashish" var ute å sloss? alkohol er en mye større trussel idag en hasj! å merk deg ordet HASJ. ikke noe annet. Søppelnarkomane godtar ingen. Å til dere som sier at hasj er adgangsportalen til andre dop. 50-50 sant-usant mener jeg. alt er avhengig av hvilken psyke forbrukeren har. Dere hadde vert overrasket over hvor mange som egentlig røyker hasj uten at andre enn den innerste sirkel hvet av det. tenk på det neste gang du er ute..

Gjest Bruker
Skrevet
jeg er 26 nå. har fast jobb, godt betalt. å lider ikke noen nød på noen hvis. Har ikke utdanning ifra videregående. egen leilighet med flatskjerm å mat i skapene. å gjett hva? JEG RØYKER HASJ!! Hva sier dere.. han lyger... nei det gjør jeg ikke... jeg har røyket hasj siden jeg var 17 år.. har hatt perioder der jeg var borti sterkere saker enn THC. Men fann fort ut at det ikke var noe for meg. Se på dagens ungdom som drikker seg drita fulle når de er 14 år gammle... sovner på alle mulige plasser å har sex uten at de hvet det selv engang. folk sloss å bråker, å skylder på at de var fulle.. når var det sist du såg en "hashish" var ute å sloss? alkohol er en mye større trussel idag en hasj! å merk deg ordet HASJ. ikke noe annet. Søppelnarkomane godtar ingen. Å til dere som sier at hasj er adgangsportalen til andre dop. 50-50 sant-usant mener jeg. alt er avhengig av hvilken psyke forbrukeren har. Dere hadde vert overrasket over hvor mange som egentlig røyker hasj uten at andre enn den innerste sirkel hvet av det. tenk på det neste gang du er ute..

Psst, hvis du vil hjelpe til å argumentere for en liberalisering av cannabis, gidder du å lese litt korrektur og ta en stavekontroll før du poster..?

Vi ønsker å fremstå som litt velutdanna og smarte her...

Skrevet
Psst, hvis du vil hjelpe til å argumentere for en liberalisering av cannabis, gidder du å lese litt korrektur og ta en stavekontroll før du poster..?

Vi ønsker å fremstå som litt velutdanna og smarte her...

Hear hear!

Virket jo som innlegget ble skrevet for å bevise hvor bra det hadde gått, til tross for manglende utdannelse og røyking. Så må si meg enig med deg her;)

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har nok av penger, og for å bli tatt med f.eks 4,5 g hasj vil man vel få en bot på maks 1000 kr (mener det er 500 da).

det igjen vil da si at: de fengsler ingen som har på seg under 5g hasj. de har jeg heller aldri på meg.

de gir kun en bot.

det betyr jo da at det er lov å røyke hasj så lenge man betaler for seg. :forvirret:

så. hva syns dere. skal jeg gå til politiet å bare fortelle dem det? slik at jeg kan begynne å betale ned staten?

Sitter du der enda? Har du ike vert å meldt dine foreldre enda? Anmelde de for å ha gjort dårlig arbeide med deg.....Og at du bør beskyttes..

kan du ike gi et stort avdrag til Kirkens Bymisjonen hver mnd i byen du bor?

Slik at narkomane kan få hjelp og varme.....de som virkelig sitter i klisteret.

Skrevet

de gir kun en bot.

fordel heller pengene på oss her i forumet :skratte:

Skrevet

Det finnes land der du kan røyke hasj uten å måtte kjempe for rettigheter. Dra gjerne dit. Det er det ene jeg vil si.

Det andre er følgende: Her i landet er det vel fortsatt slik at det er ulovlig å produsere og omsette denne narkotikaen, så det du sier du kjemper for bør nok ha en dypere refleksjon omkring dette enn bare forbruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...