Gå til innhold

Hjelp-jeg er sammen med en som alltid vil bestemme i senga!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest ;)
Skrevet

Hei,

Nå trenger jeg virkelig hjelp, jenter og GUTTER spesielt, for å forstå ham!!!

Han er kjekk, han er smart, han er snill og god og empatisk, han er høy og mørk og sterk, han er en som kan fikse ting og en som kan lage mat. Han har alt og jeg er forelsket i ham. Vi har vært sammen i nesten 4 mnd nå.

Han er veldig intens, han ringer, flørter på SMS-er, på mail når vi er på jobb osv. Men hvis jeg er med på leken eller starter det selv, trekker han seg tilbake. Ikke svarer med en gang, sender litt avkjølende og upersonlige meldinger etc. Samme er det i sengen. Han er kjempe god, oppmerksom og omtenksom når han styrer selv. Når jeg en sjelden gang vil overta og gjøre noe for ham, da trekker han seg med en gang, så enten blir det som han vil eller blir det ikke noe sex. Han gjør det på en fin måte, ikke slik at det er ydmykende eller negativt for meg, men allikevel…

Må han alltid være den som jager, styrer, bestemmer…???

Jeg har begynt å bli nervøs av dette her, usikker om han er glad i meg eller forelsket i jakten. Og hvor lenge skal det være sånt? Jeg er en energisk og selvstendig jente, han er det selv, så han burde vel tålt at jeg også kan styre av å til. Eller må jeg bare fortsette å være den som venter på at han tar initiativ? Han gjør det og, men noen ganger vil jeg gjerne være mer enn en passiv mottaker!

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Snakke

Snakke

Snakke

Med han selvfølgelig.

Utrulig hva man kan finne ut av bare man snakker med den det gjelder.

Gjest Gjest
Skrevet
Snakke

Snakke

Snakke

Med han selvfølgelig.

Utrulig hva man kan finne ut av bare man snakker med den det gjelder.

Jeg har prøvd. Han enten svarer ikke eller fleiper det bort...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg må innrømme at dette ikke hørtes ok ut. Føler du at du blir respektert i andre sammenheng? Det er faktisk litt viktig.

Har aldri opplevd den type mann så jeg har ingen erfaringer å dele annet enn litt tankespinn.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg må innrømme at dette ikke hørtes ok ut. Føler du at du blir respektert i andre sammenheng? Det er faktisk litt viktig.

Jeg tror vel det. Vi er mye sammen, reiser semmen, spiser ute, gjør andre ting sammen. Snakker mye og har mange felles interesser, bl.a. jobber vi i samme bransje (ikke samme bedrift). Jeg er mye hos ham og han lager mat, vasker mine klær :) etc.

Av og til, så kan han være litt bestemt og prøve å beordre meg rundt, men det tillater jeg ikke. Jeg bare sier fra at sånn kan du ikke gjøre med meg. Og det syns jeg han respekterer. Han er også veldig direkte, og kan si ting som noen ville oppleve som sårende, men det gjør ikke jeg. Jeg liker direkte prat og vi er like der.

Gir dette her noen mening for deg? Begynner å lure på det litt selv...

Gjest Gjest
Skrevet

Prikk lik min ex! Som jeg skulle skrevet det selv :-) Han viste seg å være fullstendig kontrollfrik. Hvis ikke han hadde/fikk kontrollen så taklet han det ikke... det viste seg gradvis etter noen mnd og tilslutt "klikket" han når jeg gav han motstand. Han var alltid veldig forståelsesfull i teorien men ikke i praksis.

Han også lagde mat og vasket mine klær men det har ikke noe med kontroll å gjøre. Legg merke til hvordan han er når du sier i mot han, ikke gjør som han ønsker etc... respekterer han det i praksis?? Eller bare sier han at han gjør det? Tar han selvkritikk i praksis? Se om det er sammenheng med det han sier og det han gjør.

Gjest Gjest_TS
Skrevet
Prikk lik min ex! Som jeg skulle skrevet det selv :-) Han viste seg å være fullstendig kontrollfrik. Hvis ikke han hadde/fikk kontrollen så taklet han det ikke... det viste seg gradvis etter noen mnd og tilslutt "klikket" han når jeg gav han motstand. Han var alltid veldig forståelsesfull i teorien men ikke i praksis.

Han også lagde mat og vasket mine klær men det har ikke noe med kontroll å gjøre. Legg merke til hvordan han er når du sier i mot han, ikke gjør som han ønsker etc... respekterer han det i praksis?? Eller bare sier han at han gjør det? Tar han selvkritikk i praksis? Se om det er sammenheng med det han sier og det han gjør.

Det er så SANT det du sier. I morges våknet jeg og min første tanke var at han av og til sier en ting og gjør noe helt annet etterpå. Ikke alltid selvfølgelig, men på noen av de tingene jeg tar opp med ham og sier til ham er viktige for meg.

Men på den andre siden, når han har kontroll (i senga f.eks.) så er det meg som gjelder. Han kan holde på så lenge jeg vil uten å tenke på seg selv. Kontrollfrik eller totalt uegoistisk?

Han kan "klikke" av og til også, men ikke når jeg gjør motstand. Da er han bare snill og god og unnskylder seg for at han gikk over streken. Han "klikker" hvis jeg ødelegger ting... som jeg gjør ofte, mister ting på gulvet, slenger med skapdør etc. Det er kanskje derfor han vil lage mat, vasker klær etc., for at jeg ikke ødelegger flere av hans ting...?!

Han er også veldiiiiig renslig, både kropp, klær og hus er prikkfrie. Det liker jeg egentlig hos ham, og det er deilig å komme til et rent bad og kjøkken og sove i nyvasket sengetøy... men det kan også være et tegn på en kontrollfrik, ikke sant?

Gjest Gjest
Skrevet

Årlig talt synes jeg dere leter etter problemer her. Hvorfor forsøker dere å finne "bevis" på at han er en kontrollfreak på grunn av en liten ting?

Kanskje er det hele så enkelt at han liker å være den mest aktive i senga, at det er det han tenner mest på. TS, hvis du har et problem med det, så si det rett ut og ta konsekvensen av det om det skulle vise seg at tenningsmønsteret deres er så forskjellig at det plager deg.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er mange menn som tenner på å dominere i senga. Ja de rett og slett mister tenningen om kvinnen vil styre!

Det finnes også de som kun vil la seg styre også, så du har nok bare funnet en mann som er dominant i senga

Gjest Gjest_TS
Skrevet
Det er mange menn som tenner på å dominere i senga. Ja de rett og slett mister tenningen om kvinnen vil styre!

Det finnes også de som kun vil la seg styre også, så du har nok bare funnet en mann som er dominant i senga

Det kan stemme det du sier... Han vil også alltid betale regninger når vi er ute og spiser eller handler... og han vil alltid kjøre når vi reiser med bil.

Så jeg har funnet meg an sex dominant, tøff og litt macho mann, som innerst inne er myk, god og snill. Er det egentlig negativt? :)

Det som er litt kjipt er at jeg er litt dominerende selv. Har bein i nesa og liker å bestemme en del ting, jeg også...

Gjest Gjest
Skrevet

Blir sikkert kjempegøy første gangen du virkelig ikke akter å gjøre slik som han vil og nekter å backe ned. Lykke til!

Gjest Gjest_TS
Skrevet
Blir sikkert kjempegøy første gangen du virkelig ikke akter å gjøre slik som han vil og nekter å backe ned. Lykke til!

Men det har jeg gjort, på en del andre ting. Ikke noen stort problem det.

Han gir meg ett mørkt blikk :) og tar det til etterretning. Hvis det etterpå viser seg at jeg hadde rett, så unnskylder han seg. Hvis ikke så fleiper han litt og sier at jeg skulle gjort som han hadde sagt...

Det han ikke viker fra er sengeaktiviteter og SMS/mail flørting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...