Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Klart jeg må flire når jeg leser denne, men saken er at det her skjer i mange hjem. Jeg har selv vært der. Nå blir jeg sjeldent hissig da så det har aldri gått så langt, men sur og forbanna har jeg vært.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den var meget morsom :)

Jeg hadde selv store problemer med å få ex'en til å gjøre noe som helst i huset så nå har jeg funnet løsningen....Å velge en partner som ikke gir blaffen! ;)

Skrevet

"Jada...skal snart gjøre det".....hvor mange ganger har jeg ikke hørt den? Hehe...til slutt så ble det til at det dagene jeg har fri og er hjemme, så tar jeg meg av det meste, mens de dagene jeg jobber så skriver jeg faktisk ned en liste over ting han skal gjøre...og det funker. Nytter ikke å bare si at han skal gjøre det, det MÅ være skriftelig. Og jeg legger lappen så synlig at han ikke kan "overse" den....

Måtte trene ham opp til å kaste treningsklærne inn i maskinen og sette den på når han kom hjem, ikke kaste dem på badegulvet...eller inn maskinen og ikke sette den på...det tok ca. 5 mnd. å lære ham dette. Det tar tid, men en må jo være tålmodig med disse mannfolkene. Det er ingen hemmelighet at mammaene ofte er litt for dullete med dem, og når de flytter inn med en kvinne så føler de at de ikke trenger å ta sånn vare på seg selv lenger. Jeg må f.eks alltid passe på at han kler seg godt nok når han skal ut, passe på at han ikke slenger søppel direkte oppi bøtta, men først tar en ny pose oppi, at han må bruke tallerken når han spiser, eller så må han støvsuge rett etter han har spist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...