Fru Fomle Skrevet 6. mai 2003 #1 Del Skrevet 6. mai 2003 Vi skal reise til Mallorca (Ca`n Picafort) på lørdag med våre to små på 1 1/2 og 4 1/2 år. Jeg lurer litt på hva om noen kan gi meg noen tips om hva som er lurt og ta med, og hva man kan eventuelt kjøpe der nede. Solkrem har jeg kjøpt her hjemme (faktor 24, 15 og 8 ). Trenger vi lavere tenkte jeg vi kunne kjøpe der nede. Har kjøpt fysisk filter til ungene etter råd på apoteket, små barn burde ikke bruke kjemiske filtre. Ble litt flau siden vi brukte kjemiske filtre i hele fjor sommer. :oops: Bør vi ha med regntøy? Tenkte litt på regnjakke og droppe buksa, går ut fra at det er såpass varmt at det blir veldig klamt med regndress uansett. Håper jo på sol hele uka, men man vet jo aldri.. Må jeg ta med bleier hjemmefra? De må da ha bleier på slike turiststeder? Og til slutt det viktigste: Hva bør jeg ha med av medisiner og slikt? Noe mot hard/løs mage? Paracet o.l. er nødvendig, men ellers så har de vel mye på apotek der også? Takknemlig for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #2 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei, de har butikker så det holder... får til og med kjøpt Grandiosa. Trenger ikke ta med noe ekstra.Alt kan kjøpes ved behov. Bleier har de pampers og kanskje norske også som Libero...uansett, så er det veldig INTERNASJONALT.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai 2003 Tenkte nesten det ja, takk skal du ha!! Skal definitivt ikke kjøpe Grandiosa iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå