Gjest Helen Parr Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Er det noen som har vært på Hjelmeland Spa? Anbefales det? Og er det isåfall noe spesielt jeg bør gjøre eller bestille?
Gjest Rosin Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Venner av meg har vært der på overnatting. De tok det som et rent hotellopphold, og tok ingen behandlinger. Jeg forstod det slik at det var ganske stiv pris på behandlinger i forhold til å bestille andre steder. Men det er nå opptil hver enkelt sin lommebok. Maten var veldig god i fin restaurant, og hotellet var fint. De bestilte en pakke der "bare" middagen var inkludert, ikke lunsj. De endte med å spise lunsj der også, så neste gang ville de heller bestille slik at alle måltider var inkludert, for det ville lønne seg. Det gikk visst an å bestille med alle måltider inkludert, iallfall da de var der, for ca ett år siden. Huff, nå ble dette vel mye fokus på øknomi. Men det var disse tingene jeg bet meg i merke i når de fortalte. Håper du får andre svar i tråden også. Ellers så ligger det jo i et naturskjønt område. Vil tro at egen bil er en forutsetning for å se mer enn det som kan nås til fots.
Alvilde Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Jeg var der i september i fjor, på en konferanse i jobbsammenheng. Prisene er ganske stive, ja, men det er kvalitet fra A til Å når det gjelder maten. Rommene er ok, ikke minibar, men enkelte av rommene har utrolig flotte bad, og sengene var gode. Jeg hadde en massasjebehandling, og den var MEGET god. Jeg var stiv og støl i rygg og skuldre lenge etterpå, men det er vel sånn det skal være. Prisen er jeg usikker på, da jeg ikke betalte den selv. Hehe.
Gjest Helen Parr Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Takk for innspill! Det er veldig greit å vite det med økonomien også, spesielt hvis det lønner seg å bestille helpensjon på forhånd.
Rosenrød Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Veldig fint hotell med gode senger og flotte rom. Maten var veldig god, behandlingene topp, men de var ganske dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå