Gjest organisator Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hei! Min venninnne skal drikkes ut, og jeg er på leit etter en slange å låne til en "fotosession"?? Betaler selvfølgelig for at slange(og eier-et must) skal møte opp
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Hadde forloveren min kommet med en slange til med i utdrikningslaget, så hadde hun ikke lenger vært min venninne. Er du sikker på at hun vil like å bli tatt bilde av med en slange?
yeeha Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Festlig. Du hadde definitivt fortsatt vært min venn:-) Man må få kunne utfordre bruden litt. Dersom alt er plankekjøring så blir det jo ikke så spennende. Har desverre ikke noen gode tips til slangeeiere, men du å nok oppsøke en reptilpark tenker jeg.
Gjest organisator Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Tror hun ville synes det var moro! VET at hun ikke er redd de, og er glad i øgler og sånne dyr. Er uansett ikke noe som skader henne å være m på!
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Tror hun ville synes det var moro! VET at hun ikke er redd de, og er glad i øgler og sånne dyr. Da ønsker jeg deg lykke til. Har totalt slangeangst.
Kylling Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Dyreparken har masse slanger. Spørs om de er til utlån da.
Gjest Gjest_Ida Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Du kan jo kontakte Oslo reptilpark. De har leid ut slanger til diverse ting tidligere vet jeg (Senkveld, Top Model etc...) De har blant annet en diger hvit og gul boa litt ala den Britney Spears hadde i et sceneshow. De er sinnsykt kule! Ser litt skumle ut, men er ikke farlig i det hele tatt. Så lenge de ikke har gift vinner de ingenting på å bite mennesker. Vi er heller ikke naturlige byttedyr for dem, så hvorfor skulle de bite oss? Er ikke noen grunn til å være redd:-) Syns det var en tøff ide jeg! :-D
Gjest Gjest_Ida Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 ... Og nå så jeg at det skulle være på sørlandet Du kan jo kontakte dyreparken som noen over her foreslo... Eller så kan du forhøre deg på reptilforum som feks. repti.net eller reptilweb.com... Da blir det ev. å låne av privatpersoner
Prinsesse Snuppelure Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 wow! Det må jeg si! Så utrolig kult og annerledes! Håper du får det til! ... Og nå så jeg at det skulle være på sørlandet Du kan jo kontakte dyreparken som noen over her foreslo... Eller så kan du forhøre deg på reptilforum som feks. repti.net eller reptilweb.com... Da blir det ev. å låne av privatpersoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå