Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hei! Jeg skal kjøpe en flaske hvit vin i "påske-gave" til foreldrene mine. De liker best hvit vin, men jeg drikker ikke det selv (drikker rød vin) så har liten peiling på hva jeg skal kjøpe. Den bør ikke være for sur eller tørr.. Forslag?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 En god Chablis er en vinner! Du kommer ikke til å bli skuffet, trust my word
Gjest Morgan le Fay Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Chablis er bra, men typisk tørr, og mange vil nok tenke at den er sur, også. Jeg tror du gjør lurest i å spørre på Polet, fremfor på et forum som dette, eventuelt forsøk å spørre på vinforum.no.
Gjest frulou Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 En god chablis er noe av det beste hvite jeg kan få,men hvis de heller mer til den søtlige kanten så kan jeg anbefale vinene til Dr.Loosen (Tyskland). De er av høy kvalitet,og rimelige.
cilipili Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Chablis er best!!! Nå fikk jeg lyst på vin, jeg Men må nok vente noen mnd til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå