Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes leppestift er et sørgelig kapittel.. Finne aldri en som sitter lenge.

Noen som har en favoritt eller noen tips?

TAKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes leppestift er et sørgelig kapittel.. Finne aldri en som sitter lenge.

Noen som har en favoritt eller noen tips?

TAKK!

Har du prøvd Max Factor Lipfinity? Sitter som oljemaling (lukter litt sånn også :fnise:)

Skrevet
Har du prøvd Max Factor Lipfinity? Sitter som oljemaling (lukter litt sånn også :fnise:)

Ja, fikk den gratis når jeg handlet på strawberrynet, men fargen var ikke mye fin, så jeg tok den av med en gang etterpå. Men den virket ok =)

Skrevet

Maybelline superstay sitter godt og er god hvis man bruker glossen som følger med utover dagen. Eller en hvilken som helst annen gloss/ leppepomade over for den saks skyld ;) Fine farger var det også. jeg har kjøpt nr. 409. Den har litt skimmer og ser veldig naturlig og fin ut vis jeg ikke har på så mye. Bruker litt mer på til fest :)

Skrevet

Jeg synes Dior sin leppestift sitter best av de jeg har forsøkt.

Skrevet

Den sitter utrolig bra. Men leppene mine ble helt uttørket av den.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har også ergret meg mang en gang over leppestift som ikke holder. Da jeg var ute å reiste i sommer kom jeg imidlertid over et produkt fra Guerlain som de kaller LipLift. Dette er et produkt du tar på leppene før leppestiften slik at den sitter bedre og ikke flyter ut. Liker produktet veldig godt, gjør ihvertfall underverker for en del av leppestiftene mine, (noen er det imidlertid tydeligvis ikke håp for... :fnise: )

Skrevet

Jeg liker ikke Lipfinity, men synes Lipfinity colour and gloss er ganske bra. Den tørker ikke ut leppene på samme måte.

Skrevet

Liker Estee Lauder Long Lasting Leppestift. Har en nydelig rød en fra de og den er helt herlig. msitter ikke av, men tørker ikke ut leppene heller:)

Gjest Myke lepper
Skrevet

Kiss Kiss fra Guerlain er kjempegod! Prøv den!

Skrevet

Jeg er stor fan av Lancome Juicy Wear Duo. Har denne i flere farger. Funker omtrent som Max Factor sin Lipfinity som jeg brukte før, men jeg synes kvaliteten og utseendet på Lancome sin er bedre.

Skrevet

er helt enig om LipLift fra Guerlain. dette er en bra base for å bruke under leppestiften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...