Gjest Gjest_Mrs williams_* Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hei Jeg har da tenkt å få støpt negler eller hva det nå kalles Men jeg lurer på om noen her vet om noen gode neglsalonger i Oslo? Og hva anbefales, jeg vil har lange lengler siden jeg har lange negler normalt men får ikke de fine nok synst jeg, også klarer jeg ikke å få neglene på den ene hånden til å vokse og bli like fine som på den andre så jeg lurer på hvilken behandling jeg bør ta da? Og hvor ofte må man inn for å vedlikeholde neglene? Og hvor lenge kan man holde på med dette må man fjerne neglene for å gi de en pause før man støper nye?
Gjest Pupsilure Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har gått til clinic 81 noen ganger. Utrolig fornøyde der!
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Hei, Jeg går på avalos beauty concept på majorstuen, er veldig fornøyd, mange kjendiser der også :-)
Gjest hun&henne Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har gått til Art of beauty neglestudio i seks år nå og er kjempe fornøyd med henne. Hun holder til i Rådhusgata i oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå