Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn sneglekrem som de selger på både www.elicina.no og på tvshop (ikke samme merket), funker det?

Kunne gjerne tenkt meg og prøvd den fra Elicina hvis effekten er som de sier.

TAKK!

Videoannonse
Annonse
Gjest lucky!74
Skrevet

At den er reklamert på tvshop sier vel alt om kremen, er vel stort sett søppel å få kjøpt der.

Ser at denne kremen inneholde fruktsyrer å det er jo riktig at det gir bedre hud. Men det står ikke noe om hvilken % syrer den inneholder.

Er du ute etter en generel og virkningsfull hudforbedring bør du bruke Jan marini sine kremer i bioglycolic, a og c vit serien. Også enzyme produktene er supre.

Jeg kan ikke få rost disse kremene nok!

Men ingen her inne virker til å ville tro på dette så dette blir mitt siste innlegg om disse kremene:)

Skrevet

Det er jo to forskjellige merker. Tv-shop sin er sikkert etterligner. Synes det virker interresant jeg!

Gjest lucky!74
Skrevet
Det er jo to forskjellige merker. Tv-shop sin er sikkert etterligner. Synes det virker interresant jeg!

Hvilken effekt mener du at du oppnår ved å bruke denne kremen?

Hva vil du egentlig gjøre noe med i forhold til huden din? Det er jo vesentlig når du vurderer kremer.

Skrevet

Ikke prøvd selv, men har bekjente som fikk veldig gode resultater ved bruk av denne på arr og strekkmerker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...