Cocktail Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg finner liksom aldri den mascaraen som gir MAX av ALT! En skikkelig WOW effekt, til og med til KORTE VIPPER! Kanskje HR - Lash Queen kan hjelpe mine korte vipper? Skulle forresten gjerne hatt en primer/base til vippene som beskytter og/eller hjelper å gi f.eks. volum. Takker masse for svar!
MBelucci Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Jeg finner liksom aldri den mascaraen som gir MAX av ALT! En skikkelig WOW effekt, til og med til KORTE VIPPER! Kanskje HR - Lash Queen kan hjelpe mine korte vipper? Skulle forresten gjerne hatt en primer/base til vippene som beskytter og/eller hjelper å gi f.eks. volum. Takker masse for svar! Lash Queen ,denne har jeg bestillt.har samme problem som deg,huff.Korte vipper
kitekatt Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 chanel Inimitable sverger jeg til. Eneste jeg har prøvd som ikke klumper, drysser og sverter i løpet av dagen. Gir lange fine vipper også.
laperla Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Er dessverre også med i den klubben.. Korte vipper- klubben. Har vel prøvd det meste som er å prøve. Den nye til Clinique Lash power, gav overraskende lange og pene vipper. Også så holdbar den var:) Ellers er jo Lancome's Hypnose en jeg alltid faller tilbake på, for den fungerer godt... hos meg i allefall. Også bruker jeg alltid Model Co's Lash heatet curler. Den kan jeg ikke leve uten. Da hjelper det ikke hva for no' mascara jeg prøver å legge på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå