Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #1 Del Skrevet 6. mai 2003 Heia! Håper noen kan hjelpe meg med dette ubehagelige problemet!! etter jeg hadde en mageinfeksjon/katarr, er jeg nå plaget med veldig mye slim i halsen i kombinasjon med sure oppstøt. Noen som vet om slimløsende produkter for hals eventuelt mot sure oppstøt?? vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt dette......er veldig ubehagelig Venter spent på svar!! klæm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 6. mai 2003 #2 Del Skrevet 6. mai 2003 For sure oppstøt / halsbrann kan du bruke : - Link - Pepcid - Pepcidduo Se info og priser på www.felleskatalogen.no Slimløsende vet jeg dessverre ikke så mye om. Har du prøvd hostesaft ? Kunne det hjelpe ? Skjønner at det er ubehagelig,- håper du finner en løsning på det! God bedring :D Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. mai 2003 #3 Del Skrevet 6. mai 2003 For slimet i halsen kan du jo prøve med slimløsende mikstur som du får kjøpt på apoteket. Jeg er også plaget med sure oppstøt/halsbrann, og mot det bruker jeg rød link (fås også kjøpt på apotek, men også i butikker med apotekutsalg), og den funker veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. mai 2003 #4 Del Skrevet 6. mai 2003 Men slimløsende hostesaft er vel bare for slim i lungene? Ikke halsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå