Gjest Lille My:) Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Har problemer med å velge hvilken mascara jeg skal kjøpe. Vil helst ha en billig:) Max Factor Masterpiece Max, Dr. Hauscha, Isadora Boost Up, Maybelline Great Lash eller H&M-mascaraen? Need help...
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg anbefaler den klassiske mascaraen til Yves Saint Lauren. Den er utrolig god. Den holder bra, gir deg nydelige øyenvipper og er ja.. av veldig god kvalitet
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jeg anbefaler den klassiske mascaraen til Yves Saint Lauren. Den er utrolig god. Den holder bra, gir deg nydelige øyenvipper og er ja.. av veldig god kvalitet Er ikke den litt dyr, da...? Synes nemlig ikke at de dyre er bedre enn de billige, og vil helst ha en billig en:) Men takk for tipset likevel! Kanskje jeg kjøper den når jeg vil ha litt mer luksus:)
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Maxfactor masterpiece er min budsjett-favoritt.
Gjest Lille My:) Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Maxfactor masterpiece er min budsjett-favoritt. Den har jeg prøvd. Liker den kjempegodt! Tror kanskje det må bli den:)
Ce'Nedra Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 http://forbruker.no/pengenedine/article2298510.ece
Gjest Wildcat Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Min favoritt gjennom mange år er Kanebos "38 graders" mascara. Vender alltid tilbake til den. Hvorfor? - Den sitter godt, også mens jeg trener, sklir ikke ut - Sitter på plass i moderat regnvær - Drysser ikke - Har fin og dyp sortfarge - Vaskes av med varmt vann over 38 grader (derav navnet) Fins i to utgaver - normal og en som gjør vippene lengre og tykkere. Foretrekker selv den normale, går fint å "bygge" med den samtidig som den har en utrolig god børste som er liten og presis. Den normale koster ca 180 kr, den som gir mer volum mener jeg koster ca 210.
IloveNY Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Min favoritt av de normal prisede maskaraer er max factor 2000 kcl:) Ble anbefalt den av en make-up artist! Hun sa at den eneste forskjellen mellom den og diorshow (som alle skryter så av, men som på meg bare var noe dritt) er at 2000 kcl ikke drysser:) For når jeg brukte diorshow hadde jeg mer mascara under øynene enn på selve vippene etter 3 timers bruk
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Min favoritt gjennom mange år er Kanebos "38 graders" mascara. Vender alltid tilbake til den. Hvorfor? - Den sitter godt, også mens jeg trener, sklir ikke ut - Sitter på plass i moderat regnvær - Drysser ikke - Har fin og dyp sortfarge - Vaskes av med varmt vann over 38 grader (derav navnet) Fins i to utgaver - normal og en som gjør vippene lengre og tykkere. Foretrekker selv den normale, går fint å "bygge" med den samtidig som den har en utrolig god børste som er liten og presis. Den normale koster ca 180 kr, den som gir mer volum mener jeg koster ca 210. Nå ble jeg glad Impulskjøpte denne på taxfree'n igår. Hadde egentlig tenkt på YSV men ombestemte meg i siste liten. Tok den store boksen da, den med volum og lengde. Har ikke rukket å prøve den ennå det var derfor jeg ble så oppkvikket av rosen.
Grissini Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Lancome Hypnose er min nyoppdagede favoritt. Den får du billig på ebay og strawberrynet. Ellers er jeg også fornøyd med Kanebo 38 grader og MaxFactor Masterpiece.
Rexina Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 Slenger meg på YSL. Den er helig. Har lyst til å prøve Lash Queen og Kanebo 38 grader også. Kan tenke meg at Kanebo er digg når det regner, men sliter den like mye på vippene som en vannfast maskara?
Goldilocks Skrevet 19. mars 2008 #12 Skrevet 19. mars 2008 YSL sin gullmascara, Diorshow eller Lancome Hypnose Ja de er dyre på parfymeri, men kjøper du på strawberrynet blir vel prisen omtrent som billigere merker som isadora og max factor
trolley_dolly Skrevet 19. mars 2008 #14 Skrevet 19. mars 2008 jeg er ikke saerlig fan av YSL mascaran bortsett fra at den lukter himmelsk..! Jeg hadde gaatt for masterpiece..den er min favoritt..eller, var, jeg har skiftet ut mascaraen med individuelle lQsvipper..saa slipper aa styre med mascare og Qyesminke fjerner.. Anbefales!
IloveNY Skrevet 19. mars 2008 #15 Skrevet 19. mars 2008 jeg er ikke saerlig fan av YSL mascaran bortsett fra at den lukter himmelsk..! Jeg hadde gaatt for masterpiece..den er min favoritt..eller, var, jeg har skiftet ut mascaraen med individuelle lQsvipper..saa slipper aa styre med mascare og Qyesminke fjerner.. Anbefales! Hva er det for slags vipper?? Aldri hørt om dette før jeg :klø:
trolley_dolly Skrevet 19. mars 2008 #16 Skrevet 19. mars 2008 de jeg bruker heter Eylure Idividual Lashes..de kommer i en pakke med individuelle vipper i tre forskjelige lengder saa man kan velge hvor dramatisk eller naturlig resultat man vil ha, lim og fjerner (selv om fjerneren er helt udugelig) fQlger med, man bruker bare en pinsett og dypper hver vipp med en lten draape lim og setter paa dine egne vipper (ikke paa selve Qyelokket som med vanlige lQsvipper). De holder seg i et par uker, man maa bare fylle paa en vippe her og der iblant.. Siden de settes paa vippene istedet for Qyelokket og settes paa en og en, ser de utrolig naturlige ut.. http://www.superdrug.com/invt/847251
Gjest Sille Skrevet 19. mars 2008 #17 Skrevet 19. mars 2008 Jeg bruker Diorshow og en fra MAC akkurat nå. Bare passe fornøyd. Neste gang går jeg for Helena Rubinstein, som jeg også har brukt tidligere.
IloveNY Skrevet 20. mars 2008 #18 Skrevet 20. mars 2008 de jeg bruker heter Eylure Idividual Lashes..de kommer i en pakke med individuelle vipper i tre forskjelige lengder saa man kan velge hvor dramatisk eller naturlig resultat man vil ha, lim og fjerner (selv om fjerneren er helt udugelig) fQlger med, man bruker bare en pinsett og dypper hver vipp med en lten draape lim og setter paa dine egne vipper (ikke paa selve Qyelokket som med vanlige lQsvipper). De holder seg i et par uker, man maa bare fylle paa en vippe her og der iblant.. Siden de settes paa vippene istedet for Qyelokket og settes paa en og en, ser de utrolig naturlige ut.. http://www.superdrug.com/invt/847251 Det virker som noe av den samme metoden man kan få gjort hos frisøren, men jeg har hørt at de ofte kan føre til at dine egene vipper faller av sammen med de falske... Har du erfart dette? Og siden du sier at du bruker de i stedet for maskara, betyr det at du ikke bør bruke de sammen med maskara?
mac.love Skrevet 21. mars 2008 #19 Skrevet 21. mars 2008 rimmel (mange) og mac (fiber rich, plush lash) har gode og rimeliere mascaraer. snakker vi om "luksus" er favoritten min YSL.
pinkybride Skrevet 22. mars 2008 #20 Skrevet 22. mars 2008 Min favoritt gjennom mange år er Kanebos "38 graders" mascara. Vender alltid tilbake til den. Hvorfor? - Den sitter godt, også mens jeg trener, sklir ikke ut - Sitter på plass i moderat regnvær - Drysser ikke - Har fin og dyp sortfarge - Vaskes av med varmt vann over 38 grader (derav navnet) Fins i to utgaver - normal og en som gjør vippene lengre og tykkere. Foretrekker selv den normale, går fint å "bygge" med den samtidig som den har en utrolig god børste som er liten og presis. Den normale koster ca 180 kr, den som gir mer volum mener jeg koster ca 210. oi, det viser hva som er smak og behag. Den kanebo 38 er den verste jeg har prøvd. Mistet rett og slett øvevipper av den. skummelt :O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå