Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpte meg min første DKNY-veske for 4 uker siden (etter å ha ønska meg det i 5 år). Falt helt for en i skinn, veldig stor, plass til et helt liv og vel så det, med endel praktiske lommer og skillevegg med lomme, så det blir to hovedrom..

For litt over 1 uke siden gikk sømmen som holdt "skillevegg-sommet" på dne ene siden inni veska (om det gir mening?). Den revna langt ned (heldigvis bare sømmen).

Har levert den inn nå så det blir fikset, men hvor godt holder en sånn veske egentlig? Har jeg bare vært uheldig, eller er de så dårlige? Den veier jo et tonn, selv uten innhold, så den burde vært robust:P

Min elskede veske (egne bilder:P):

http://i190.photobucket.com/albums/z256/Re.../veskami2-1.jpg

http://i190.photobucket.com/albums/z256/Re...e/Veskami-1.jpg

Begge bildene er av baksiden.. Foran er det to glidlåslommer som står vertikalt..

Har dere opplevd noe lignende, og hvordan veske har dere?

img tagger fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har/har hatt men det er en helt annen type og den er langt mindre. Jeg syns den er langt mer robust enn andre vesker av samme størrelse og har vært veldig fornøyd. Husker jeg ønsket meg laptop-vesken fra DKNY en stund, men hørte fra flere (også fra de som solgte den) at den ikke tålte noe særlig.. så det kan jo virke som kvaliteten er så som så, selv om veskene ikke akkurat er billige :S

Skrevet

Jeg har en i tøy, med skinn tvunnet rundt hankene.

Vel..Skinnet løsnet rimeligt fort på ene hanken. Jeg har prøvd å "dytte det på plass igjen, men det ser jo ikke like fint ut.

Den ene hanken detter alltid ned av skulderen , men jeg er ikke sikker på om det er vesken eller skuldrene mine.

:fnise:

Skrevet

Kan jo også nevne at jeg kjøpte den i København, så jeg har ikke giddet å reklamere.

Skrevet

Den ene hanken detter fort ned fra skulderen min også. Det synes jeg er kjipt.. Er nok ikke skuldrene dine..

Skrevet

Da har jeg kanske vært heldig med mine to da? Har hatt de i hhv 2 og 3 år, og de holder seg kjempefine. Solide og ingen slitasje.

Blir nok bra når de får fiksa feilen! :)

Gjest GossipGirl
Skrevet

Jeg har mange DKNY-vesker, og synes de generelt holder god kvalitet. Godt å høre at veska di ble fikset. :)

Skrevet

Jeg har 2 DKNY vesker i stoff med DKNY logo på. Disse har holdt seg veldig fine og har ikke blitt slitt eller ødelagt

Skrevet

Høres bra ut:) Da er det nok bare en produksjonsfeil. Butikkdamene ble ganske forundret da de så veska, og sa at de aldri hadde sett maken på en DKNY veske, men servicen var veldig bra, så er fornøyd. Skal hente den i morgen! Blir deilig å få den tilbake:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...