Smørblomsten Skrevet 17. mars 2008 #1 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Tenkte å investere i en GOD og STOR kvalitetskoffert fra enten Samsonite eller Carlton (evt andre gode merker å få tak i i USA??) Hvis jeg er lur, så satser jeg jo på å kjøpe kofferten i New York og bruker den som bagasje på hjemveien (siden jeg jo skal shoppe mye!!!). Det er også VIKTIG at den ikke veier for mye, altså ikke hardplast... Veldig takknemlig for tips!! :):) Endret 18. mars 2008 av Smørblomsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 18. mars 2008 #2 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg var i USA i fjor sommer og kjøpte meg en DIGER Liz Claiborne koffert. En skikkelig "amerika-koffert". Fant den på en "outlet" store og betalte nesten ingenting!! Et kupp rett og slett. Den er altså DIGER og rommer det meste. Men bare som et tips. Ta med koffert hjemmefra også... så billig som det er å shoppe i USA trenger du 2 stk kofferter når du skal hjem :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lune_* Skrevet 22. mars 2008 #3 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg hadde kjøpt Samsonite light weight, den er helt ny! Utrolig fin!! Foreldrene mine kjøpte splitter nye Samsonite kofforter i NY i fjor, men hvor aner jeg ikke..tror de solgte det sånn ca overalt. De ble solgt til halvpris fra Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå