Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har: Northern Exposure (Det gode liv i Alaska) sesong 1-6 (anbefales!) Seinfeld sesong 1-3 Twin Peaks sesong 1 & 2 Sopranos sesong 1-4 Det var en gang et menneske På innkjøpslisten fremover står resten av Seinfeld, resten av Sopranos og Det var en gang - livet. Etterpå vet jeg ikke hva jeg lander på - har du noe å anbefale? Jeg har fått litt seriedilla, for med barn og full jobb klarer jeg sjelden å holde meg våken gjennom en hel film, og de fleste seriene på tv går så sent at jeg ofte har problemer med å holde meg våken lenge nok
Gjest Kermit Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 (endret) Landsbylegane, sesong 1 og 2 Twin Peaks, sesong 1 Skjærgårdsdoktoren, komplett sett Poltergeist: The Legacy, sesong 1 Numb3rs, sesong 1 Sex og Singelliv, sesong 1-6 Miniserier: Tornefuglene Tornefuglene: De tapte årene. Endret 17. mars 2008 av Kermit
Filur Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 I skrivende stund har jeg ingen. Men når jeg finner det for godt skal jeg skaffe meg samtlige sesonger av Sopranos, Six feet under og My name is Earl. Er faktisk det eneste seriene jeg har gidda å fulgt med på på årevis. Kjæresten er hektet på PrisonBreak da, så den blir vel og stående i hylla.
Anglofil Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Oi, ja, jeg har en god del. For å si det mildt. Skal vi se.(..) Serier: To the Manor Born - The Complete Box Set Three Up, Two Down - Series 1 & 2 The Good Life - The Complete Collection William and Mary - The Complete Collection Gilmore Girls: Complete Third Season Gilmore Girls: Complete Fourth Season Gilmore Girls: Complete Fifth Season Gilmore Gilrs: Complete Seventh Season Foyle's War Set 1 Foyle's War Set 2 Foyle's War - They Fought in the Fields/War of Nerves Foyle's War - The French Drop/Enemy Fire Foyle's War - Invasion/Bad Blood The Pretender: The Complete First Season The Pretender: The Complete Second Season The Pretender: The Complete Third Season The Pretender: The Complete Fourth Season Lois & Clark - The New Adventures of Superman: Complete Season 1 Lois & Clark - The New Adventures of Superman: Complete Season 2 Lois & Clark - The New Adventures of Superman: Complete Season 3 Lois & Clark - The New Adventures of Superman: Complete Season 4 C.S.I - Season 1 Part 1 C.S.I - Season 1 Part 2 C.S.I - Season 2 Part 1 C.S.I - Season 2 Part 2 C.S.I - The Complete Season 3 C.S.I - Season 4 Part 1 C.S.I - Season 4 Part 2 C.S.I - The Complete Season 5 C.S.I - The Complete Season 6 C.S.I - Season 7 Part 1 CSI: Miami - Season One Episodes 1.1 - 1-12 CSI: Miami - Season One Episodes 1.13 - 1.24 That '70s Show: Season 1 That '70s Show: Season 2 That '70s Show: Season 3 That '70s Show: Season 4 That '70s Show: Season 5 The Irish R.M.: Series 1 The Irish R.M.: Series 2 The Irish R.M.: Series 3 The Canterbury Tales A Fine Romance - The Complete First Series A Fine Romance - The Complete Second Series A Fine Romance - The Complete Third Series A Fine Romance - The Complete Fourth Series Dawson's Creek 4 episoder / Dawson's Creek 4 episodes Dawson's Creek - Complete Season 1 Box Set Dawson's Creek - Complete Season 2 Box Set Dawson's Creek - Complete Season 3 Box Set Dawson's Creek - Complete Season 4 Box Set Dawson's Creek - Complete Season 5 Box Set Dawson's Creek - Complete Season 6 Box Set Absolutely Fabulous Box Set: Series 1 - 4 Absolutely Fabulous - Series 5 Krøniken Serie 1 Hotell I Særklasse Serie 1 & 2 / Fawlty Towers Series 1 & 2 Arr I sjelen Series 1 / Wire in the Blood Series 1 norsk versjon Wire in the Blood Series 2 Arr I sjelen Series 3 / Wire in the Blood Series 3 norsk versjon Cribb - Complete Series Box Set The Doris Day Show: Series 1 Box Set The Doris Day Show: Series 2 Box Set Just Good Friends: Series 1 & 2 The Pallisers: The Complete Series Scrubs: The Complete First Season Yes Minister - Complete Series 1 - 3 Box Set Yes Prime Minister: Series 1 Yes Prime Minister: Series 2 Solo - TV Series Box Set - Series 1 & 2 As Time Goes By: Series 1 As Time Goes By: Series 2 As Time Goes By: Series 3 As Time Goes By: Series 4 As Time Goes By: Series 5 As Time Goes By: Series 6 As Time Goes By: Series 7 As Time Goes By: Series 8 As Time Goes By: Series 9 As Time Goes By: Reunion Specials Everybody Loves Raymond: Complete Series 1 Everybody Loves Raymond: Complete Series 2 Second Thoughts - Complete Series 1 Little House On The Prairie: Season 1 Little House On The Prairie: Season 2 Little House On The Prairie: Season 6 Little House On The Prairie: Season 7 Little House On The Prairie: Season 8 Doc Martin: Series 1 Doc Martin: Series 2 Doc Martin: Series 3 2000 Acres Of Sky - Complete Series 1 2000 Acres Of Sky - Complete Series 2 2000 Acres Of Sky - Complete Series 3 Valen TV Jul I Borettslaget Teachers: The Complete Series One, Two & Three Kalde føtter: Hele første sesong / Cold Feet: First Season Kalde føtter: Hele andre sesong / Cold Feet: Second Season Kalde føtter: Hele tredje sesong/ Cold Feet: Third Season Kalde føtter: Hele fjerde sesong / Cold Feet: Fourth Season Kalde føtter: Hele femte sesong / Cold Feet: Fifth Season En usedvanlig god kveld Dagfinn Forsyte sagaen / The Forsyte Saga Ballykissangel: Series 1 Ballykissangel: Series 2 Ballykissangel: Series 3 Ballykissangel: Series 4 Ballykissangel: Series 5 Monarch Of The Glen: Series 1 Monarch Of The Glen: Series 2 Butterflies: Entire First Series Butterflies: Entire Second Series including the Christmas Special Butterflies: Entire Third Series Butterflies: Entire Fourth Series Inspector Lynley 1 Inspector Lynley 2 Inspector Lynley 3 Inspector Lynley 4 Inspector Lynley 5 Inspector Lynley 6 Prime Suspect 1 Prime Suspect 2 May to December: Series One House M.D.: Season One House M.D.: Season Two House M.D.: Season Three Bones: Season One Bones: Season Two The X-files: The Complete First Season The X-files: The Complete Second Season The X-files: The Complete Third Season The X-files: The Complete Fourth Season The X-files: The Complete Fifth Season The X-files: The Complete Sixth Season The X-files: The Complete Seventh Season The X-files: The Complete Eight Season The X-files: The Complete Ninth Season Nynne: Episode 1 - 4 Nynne: Episode: 5 - 7 Commander in Chief: The Complete First Season Criminal Minds: The First Season JAG: The Complete First Season JAG: The Complete Second Season JAG: The Complete Third Season JAG: The Complete Fourth Season JAG: The Complete Fifth (nylig bestilt) Monty Python's Flying Circus: The Complete Series Brødrene Dals samlede verker Coupling: komplett boks: serie 1, 2, 3 & 4 Black Adder/Sorte Orm Grey’s Anatomy: Season One Grey’s Anatomy: Season Two Part One Grey’s Anatomy: Season Two Part Two Grey’s Anatomy: Season Three My So-Called Life: The Complete Series Skjærgårdsdoktoren: hele serien Six Feet Under: The Complete First Series Sopranos: Sesong 1 Herskap & tjenere / Upstairs, Downstairs: Sesong 1 McCleod's Daughters: The Complete 1st Season Mini-serier: Pride and Prejudice (1985) Stolthet og fordom / Pride & Prejudice R2 (1995) Pride & Prejudice Special Edition Box Set R1 (1995) North and South (2004) Tornefuglene / The Thorn Birds (1983) Shogun (1980) Nord og sør - Bok 1 / North and South - Book 1 (1985) Nord og sør - Bok 2 / North and South - Book 2 (1986) Anne of Green Gables (1985) Anne of Green Gables: The Sequel (1987) Anne of Green Gables: The Continuing Story (2000) Emma (1972) Mansfield Park (1983) Sense & Sensibility (1981) Sense & Sensibility (2008) Middlemarch (1994) Our Mutual Friend (1998) War and Peace (1972) Under the Greenwood Tree (2005) The Norman Conquests (1978) Mill On The Floss (1997) Jane Eyre (1983) Jane Eyre (1973) Jane Eyre (2006) Coming Home (1998) Victoria & Albert (2001) Jewels 1 Jewels 2 Clarissa (1991) Arisocrats He Knew He Was Right Angels in America Persuasion (1971) David Copperfield (1999) The Julekalender Jul I Skomakergata 1 Jul I Skomakergata 2 Lorna Doone (2000) Reckless The House of Cards Trilogy The Buccaneers (1995) Bleak House (2005) Rød snø Mot alle vindar Ain't Misbehavin' The Last Musketeer Take Me Nicholas Nickleby (1977) Oliver Twist (1985) The Pickwick Papers (1985) Great Expectations (1999) Love in a Cold Climate Champagne Charlie (1989) The Camomile Lawn Daniel Deronda Mistrals datter Lady Chatterley’s Daughter Cranford (2008) Far from the Madding Crow (1998) Elizabeth I (2006) Søstrene Brontë Collection Tess Of The D'Urbervilles (1998) Fanny Hill (2007) Jeg foretrekker forøvrig å se film og tv-serier på dvd, noe som også er grunnen til at jeg har såpass mye på dvd. Mvh Yvonne
Gjest Gjest_cc_* Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Vår voksende DVD samling består hittils av: - Ringenes Herre 1,2,3 - Matrix 1,2,3 - Fast & Furious(?) Skrives det sånn?? 1,2,3 - Harry Potter 1,2,3,4 - Pirates of The Caribian 1,2,3 - Kongen av Queens Sesong 1,2 - Mot i brøstet Alle sesonger - Rocky 1,2,3,4,5,6 - Bruce Lee 1,2,3,4,5 - EARL Sesong 1 - Blade 1,2,3 - Shang Hai Noon 1,2 - Kickboxer 1,2 Og en haug til med gode filmer :D
angeleyes Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Friends! Alle episodene:) Jeg også! I tillegg har jeg : - Alle episodene av sex og singelliv - The simpsons sesong 1,3,6 og 7 - Will and Grace sesong 1-3 - Gillmore girls sesong 5 og 6 - Dharma og Greg sesong 1
Arwen Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Har bare Sex and the city 1-6 og Akutten 1-6 mannen har noen flere, men de ser jeg ikke på. Tror jeg skal kjøpe frustrerte fruer når jeg har fått hele akutten (sesong 10 kommer ut i april)
Kattugla Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Sex & the city (complete) Deadwood 1-3 Rome 1-2 Weeds 1-2 The wire 1-3 The shield 1-5 Roswell (complete) Stargate sg-1 1-10 Stargate Atlantis 1-3 Farscape (complete) Veronica Mars 1-3 (bestillt) Oz 1-6 (bestillt) Monarch of the glen (complete) Friends (complete) House M.D 1-2 Angel (complete) Will & Grace (complete) Frasier 1-3 X-files 1-2 All creatures great and small 1-2 Black Adder (complete) Millennium 1-3 Carnivale 1-2 Heroes 1 sesong Prison break 1-2 Desperate housewives 1 Battlestar galactica (1-3 + miniserie) Afterlife 1-2 Brideshead revisited Twin peaks (complete) Switch (complete) Sea of souls 1-2 Dette er i hvertfall de jeg kommer på i farten
Kattugla Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Og Cold feet (complete) selvfølgelig! En av mine yndlingsserier
Cuba Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 I all verdens land og rike! Det var da noen voldsomme samlinger.. hehe! Samler på Friends da og har hittil sesong 1-3. Har ikke sett noe av Frustrerte fruer så planlegger å begynne å samle på de også.. Ellers har jeg litt på pc`en. Scrubs 1 + 2 og 5,6 og 7 av Kongen av Queens tror jeg..
Gjest Anerikke Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Vi har Friends, Alle elsker Raymond, og min favoritt MASH. Og en del Ut i vår hage og Team Antonsen, da. Og Pompel og Pilt.
Cuba Skrevet 17. mars 2008 #13 Skrevet 17. mars 2008 Vi har Friends, Alle elsker Raymond, og min favoritt MASH. Og en del Ut i vår hage og Team Antonsen, da. Og Pompel og Pilt. Ja, da kom jeg på at jeg har Åpen Post også
superMe Skrevet 18. mars 2008 #14 Skrevet 18. mars 2008 Gilmore Girls sesong 1-7 Alle Elsker Raymond sesong 1-9 Friends sesong 1-10 Grey's Anatomy sesong 1-3 Seinfeld sesong 1-9 Sex og Singeliv sesong 1-6 The O.C. sesong 1-4 Ugly Betty sesong 1
Gjest Skya Skrevet 18. mars 2008 #15 Skrevet 18. mars 2008 Prison Break sesong 1 & 2 Murder One sesong 1 & 2 Twin Peaks sesong 1 Sex og Singelliv sesong 1-6 Akutten sesong 1-3 Og resten av Akutten og 24 står på ønskelista.
¤flicka¤ Skrevet 18. mars 2008 #16 Skrevet 18. mars 2008 Og Cold feet (complete) selvfølgelig! En av mine yndlingsserier Denne har jeg også - kjempebra serie Foruten den har jeg My So-Called Life.
fuerza Skrevet 19. mars 2008 #17 Skrevet 19. mars 2008 Scrubs 1-5 Weeds 1-2 Seks som oss 1-3 Friends 3 Kommisjonen 1 Entourage 1-3 4400 1-2 Sex og singelliv 1-6
Gjest Tnita Skrevet 19. mars 2008 #18 Skrevet 19. mars 2008 Nip Tuck 1 - 4 Har bestilt: Six feet under ses 1 Ghostwhisperer ses 1
Gjest Sorte Orm Skrevet 20. mars 2008 #19 Skrevet 20. mars 2008 (endret) Bewitched Sesong 1 Bewitched Sesong 2 Rome Sesong 1 Rome Sesong 2 Married With Children Sesong 1 Married With Children Sesong 2 Doctor Who Sesong 1 Donald Duck C.S.I. Sesong 1 C.S.I. Sesong 2 Seinfield Sesong 1 og 2 Seinfield Sesong 3 Seinfield Sesong 4 Seinfeld Sesong 5 Seinfeld Sesong 6 Sorte Orm- Serie 1.2.3 og 4 My Name Is Earl Sesong 1 My Name Is Earl Sesong 2 All About Anna Friends Sesong 1 Friends Sesong 2 Friends Sesong 3 Friends Sesong 4 Friends Sesong 5 Friends Sesong 6 Friends Sesong 7 Friends Sesong 8 Friends Sesong 9 Friends Sesong 10 Coupling Serie 1.2.3 og 4 Scrubs Sesong 1 Scrubs Sesong 2 Scrubs Sesong 3 Scrubs Sesong 4 Scrubs Sesong 5 Buffy The Vampiere Slayer Sesong 1 Buffy The Vampiere Slayer Sesong 2 Buffy The Vampiere Slayer Sesong 3 Buffy The Vampiere Slayer Sesong 4 Buffy The Vampiere Slayer Sesong 5 Buffy The Vampiere Slayer Sesong 6 Buffy The Vampiere Slayer Sesong 7 Angel Sesong 1 Angel Sesong 2 Veronica Mars Sesong 1 Frasier Sesong 1 Frasier Sesong 2 Frasier Sesong 3 Frasier Sesong 4 Frasier Sesong 5 Frasier Sesong 6 3rd Rock From The Sun Sesong 1 3rd Rock From The Sun Sesong 2 3rd Rock From The Sun Sesong 3 Family Guy Sesong 1 Family Guy Sesong 2 Family Guy Sesong 3 The Complete Monty Paytons Flying Circus House Sesong 1 House Sesong 2 The Addams Family- Volum 1 The Addams Family- Volum 2 The Addams Family- Volum 3 Roswell The Complete DVD Collection Sesong 1 til 3 Six Feet Under Sesong 1 Six Feet Under Sesong 2 Six Feet Under Sesong 3 Six Feet Under Sesong 4 Six Feet Under Sesong 5 Beverly Hills 90210- Sesong 1 Deadwood Sesong 1 Deadwood Sesong 2 Deadwood Sesong 3 Dexter Sesong 1 The Simpsons- Sesong 1 The Simpsons- Sesong 2 The Simpsons- Sesong 3 The Simpsons- Sesong 4 The Simpsons- Sesong 5 The Simpsons- Sesong 6 The Simpsons- Sesong 7 The Simpsons- Sesong 8 The Simpsons- Sesong 9 The Simpsons- Sesong 10 Lost Sesong 1 Lost Sesong 2 Lost Sesong 3 X-Files- Sesong 1 X-Files- Sesong 2 X-Files- Sesong 3 X-Files- Sesong 4 X-Files- Sesong 5 Point Plesant: The Collection Hotel i Særklasse- Serie 1 og 2 Bones- Sesong 1 Bones- Sesong 2 Mad About You: Collection Ghost Wisper Sesong 1 Littel Britain Sesong 1 Littel Britain Sesong 2 Littel Britain Sesong 3 Creature Comforts Sesong 1 Creature Comforts Sesong 2 Absolutely Fabulos Sesong 5 Weeds Sesong 1 Endret 20. mars 2008 av Sorte Orm
Olive Skrevet 16. april 2008 #20 Skrevet 16. april 2008 I vår hylle står følgende: Seinfeld - alle sesonger Sex and the city - alle sesonger Twin Peaks - begge sesonger X-files - alle sesonger Entourage - sesong 1 & 2 Sex feet under - alle sesonger Friends - alle sesonger One tree hill - alle sesonger Rome - begge sesonger Heroes - sesong 1 Desperate housewives - alle sesonger Band of brothers - miniserie Pride and predjudice - miniserie Åpen Post (begge) & ut i vår hage (begge) I tillegg er Dynastiet akkurat bestilt - da gjenstår det å se om 80-tallets store såpe er like fengslende som jeg syns den var når jeg så den på 90-tallet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå