Gjest Gjest_Silja_* Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hei! har veldig lyst å ta en piercing rett over klitten. Lyst på en liten ring. Så et spørsmål til dere som har det er det veldig vondt å ta det? osv osv...
Gjest Gjest_Silja_* Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Eg hadde ein vertical hood piercing i nokre år, som då sitt i "hetta" over klitoris. Eg hadde stang der og ikkje ring. Det var den minst smertefulle av alle piercingane eg nokensinne har tatt, den var tilhela på kjempekort tid og innmari grei å ha med å gjere. Takk for svar:). så det var ikke så fryktelig vondt da? er det jeg gruer meg mest for. Syns det er så fint med ring så har veldig lyst på det, men er det flere plasser en kan sette den i området rundt klitten?
sebra Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 har de ikke slutta å ta piercing i klitoris omerådet a? vet man kan ta i leppene. en venninde av meg har veldig dårlig erfaring med piercing der, hu måtte opperere den ut, så du burde være veldig forsiktig.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Jeg hadde piercing der, en ring. Det gjorde ekstremt vondt!! Jeg har hatt masse ondter og mange operasjoner meg det der er det vondeste jeg noen gang har opplevd. I tillegg har jeg hatt problemer etter at jeg tok den ut. Vil overhodet ikke anbefale det.
La Luna Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 har de ikke slutta å ta piercing i klitoris omerådet a? vet man kan ta i leppene. en venninde av meg har veldig dårlig erfaring med piercing der, hu måtte opperere den ut, så du burde være veldig forsiktig. Du får visstnok ikke tatt piercing i selve klitoris (*grøsse* det ville jeg aldri hatt heller) i Norge, men en clithood får du tatt. Det er den piercingen jeg har hatt minst problemer med, den grodde lynraskt. Ganske fornøyd egentlig. Gjorde endel reasearch før jeg skulle ta den, og kom fram til at jeg ville ta den på dette studioet, de har et veldig godt rykte på seg, og folk fra hele landet kommer for å ta piercing der.
Gjest Gjest_Silja_* Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Takker for svar:)...Har sjekka og lest og sett på masse bilder og har bestemt meg for å prøve iallefall. Har fra før av piercing i navnlen. Har hatt den siden jeg var 14år og er nå 26. Har liksom blitt en del av meg..hehe.. Syns ikke det var noe vondt i det hele tatt, hadde aldri kunna tenkt meg å hatt i selve klitten. men skulle ikke tro det var noe særlig farlig å ha i huden over klitten!? hmm...Er ikke noen av dere som har tatt som bor i trondheim tilfeldigvis?
pinkybride Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har hatt en slik rett over klitoris, i huden over. En ring med kule. Det er den eneste piercingen jeg noen gang har hatt og trodde det skulle gjøre veldig vondt. Jeg skvatt litt i det hun stakk, men gjorde egentlig ikke særlig vondt og det hele gikk veldig greit. De sjekker jo før de stikker slik at de ikke treffer noe de ikke skal. Hadde ingen problemer med den i det hele tatt. Hadde den i 5 år , men tatt den ut for noen år siden. For å si det sånn Har aldri vært noe problem , hverken før eller siden. Og smerte er heller ingenting å bekymre seg for er omtrent over før du rekker å tenke over at det gjør vondt. Lykke til
Gjest Gjest_silja_* Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har hatt en slik rett over klitoris, i huden over. En ring med kule. Det er den eneste piercingen jeg noen gang har hatt og trodde det skulle gjøre veldig vondt. Jeg skvatt litt i det hun stakk, men gjorde egentlig ikke særlig vondt og det hele gikk veldig greit. De sjekker jo før de stikker slik at de ikke treffer noe de ikke skal. Hadde ingen problemer med den i det hele tatt. Hadde den i 5 år , men tatt den ut for noen år siden. For å si det sånn Har aldri vært noe problem , hverken før eller siden. Og smerte er heller ingenting å bekymre seg for er omtrent over før du rekker å tenke over at det gjør vondt. Lykke til Det var godt å høre. Regner med å ta den neste fredag...Gleder meg, men tror nesten typen gleder seg mest:) haha...
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har også hatt piercing i huden rundt klitten, og det var absolutt ikke vondt å få tatt den. Jeg hadde stang med kuler i begge endene, men ring er også sexy... Tok min i Drammen, hos en kjempe flink fyr på et anerkjent sudio! Hopp i det og ta sjansen, dere kommer til å få nye positive opplevelser! Lykke til...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå