Gjest Mannegutten Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har to brødre som er "litt" håpløse i jobben med å finne på ideer til gaver. Tingen er det at de er helt håpløse på det å finne jule-/bursdagspresanger til meg og min kone. Det blir bare film, film, film og film. Enkelt og greit ja, men vi har ikke hauger av plass. Det er ikke det at vi ikke liker å se film, men det hadde da gått an å finne en annen kategori av gave en gang innimellom. Av og til mistenker jeg at mine foreldre løper ut og kjøper både kort og gave for dem. Er det noen som kan ta mine brødre i lære? Noen som har lyst å gifte seg med en av dem for den del (skikkelig salgsargument)?
Teriyaki Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Var da også noe å klage over, at dere ikke får de gavene dere vil ha fra bror/sivger..
Gjest gavedyret Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Er det noen som kan ta mine brødre i lære? Noen som har lyst å gifte seg med en av dem for den del (skikkelig salgsargument)? Jeg iler. Har alltid drømt om å ha alt ansvaret for gavekjøp til hele slekta i et forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå