Gjest Mannegutten Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg vil gjerne bytte noen bøker fra Mammutsalget, men kommer bokhandleren til å ta inn bøkene igjen? Lurer på om de blir "stressa" da - eller om det går greit. Kjøpte noen bøker til dama og de må nok byttes i noe annet. En skal jo bli fornøyd med de bøkene en får, og da må det jo gå an å bytte dem. For å få noe en kan like da.. Lurer på om det blir full pris på de bøkene etter salget og salgssalget er ferdig hmmm
Kattugla Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Du må nok ha med deg kvittering for å få byttet salgsbøkene i det hele tatt, spesielt siden flere av bokhandlerne selger nå mammut til halvpris av salgspris.
Gjest frulou Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Mammutsalget var over for snart to uker siden, og i utgangspunktet vil jeg ikke tro du fikk byttet bøkene.Jeg jobber på bokhandel, og jeg ville ikke tatt mammutbøker i retur, med mindre jeg visste det var bøker som var veldig lettsolgte. Du er egentlig prisgitt en velvillig bokhandelansatt, og har ikke rett til å få noe byttet, men det er alltids lov å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå