Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg det? Hvor stort minne og hva er prisen?

Takk :blomst:

Skrevet

Jeg kan anbefale denne på det varmeste (den finnes i flere forskjellige størrelser).

Western Digital-diskene, som Midus anbefalte, har også et godt rykte, men jeg har hørt enkelte som klager over at de bråker og blir veldig varme. Om det virkelig er slike problemer med diskene, vet jeg ikke, ettersom jeg aldri har prøvd dem. Jeg har imidlertid veldig gode erfaringer med interne disker fra Western Digital.

For å finne laveste pris, kan du søke her.

Skrevet
Jeg kan anbefale denne på det varmeste (den finnes i flere forskjellige størrelser).

Western Digital-diskene, som Midus anbefalte, har også et godt rykte, men jeg har hørt enkelte som klager over at de bråker og blir veldig varme. Om det virkelig er slike problemer med diskene, vet jeg ikke, ettersom jeg aldri har prøvd dem. Jeg har imidlertid veldig gode erfaringer med interne disker fra Western Digital.

For å finne laveste pris, kan du søke her.

Du har gode poeng, disken bråker faktisk litt ja. Nå har jeg bare hatt den tre uker og brukt den én gang, så jeg har ikke rukket å finne ut om de blir varme.

Skrevet
Du har gode poeng, disken bråker faktisk litt ja. Nå har jeg bare hatt den tre uker og brukt den én gang, så jeg har ikke rukket å finne ut om de blir varme.

Interessant å høre. Da stemmer kanskje det jeg har hørt. I så fall tipper jeg det har noe med kabinettet å gjøre. Selve disken som sitter inni, har jeg god erfaring med - både når det gjeld ytelse og kvalitet forøvrig.

Ekstern-disken som jeg anbefalte i mitt forrige innlegg er veldig stillegående og avgir omtrent ikke varme uansett hvor hardt jeg presser den. Den huser en Samsung Spinpoint-disk, som har dratt i land en bråte best-i-test-priser de siste årene.

Skrevet

Tusen takk dere, nå skal jeg lese meg "smartere" ved hjelp av linkene deres. Har nemlig så utrolig mange bilder vi burde få over på en ekstern hd. Greit med en litt kjappere pc ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...