Murmelmy Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hvor finner jeg det? Hvor stort minne og hva er prisen? Takk
Midus Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har denne hjemme, den er enkel å bruke, og ikke spesielt stygg heller: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343423 Tror den finnes i flere minnestørrelser, og kanskje billigere andre steder enn på komplett.no
Fønix Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Jeg kan anbefale denne på det varmeste (den finnes i flere forskjellige størrelser). Western Digital-diskene, som Midus anbefalte, har også et godt rykte, men jeg har hørt enkelte som klager over at de bråker og blir veldig varme. Om det virkelig er slike problemer med diskene, vet jeg ikke, ettersom jeg aldri har prøvd dem. Jeg har imidlertid veldig gode erfaringer med interne disker fra Western Digital. For å finne laveste pris, kan du søke her.
Midus Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Jeg kan anbefale denne på det varmeste (den finnes i flere forskjellige størrelser). Western Digital-diskene, som Midus anbefalte, har også et godt rykte, men jeg har hørt enkelte som klager over at de bråker og blir veldig varme. Om det virkelig er slike problemer med diskene, vet jeg ikke, ettersom jeg aldri har prøvd dem. Jeg har imidlertid veldig gode erfaringer med interne disker fra Western Digital. For å finne laveste pris, kan du søke her. Du har gode poeng, disken bråker faktisk litt ja. Nå har jeg bare hatt den tre uker og brukt den én gang, så jeg har ikke rukket å finne ut om de blir varme.
Fønix Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Du har gode poeng, disken bråker faktisk litt ja. Nå har jeg bare hatt den tre uker og brukt den én gang, så jeg har ikke rukket å finne ut om de blir varme. Interessant å høre. Da stemmer kanskje det jeg har hørt. I så fall tipper jeg det har noe med kabinettet å gjøre. Selve disken som sitter inni, har jeg god erfaring med - både når det gjeld ytelse og kvalitet forøvrig. Ekstern-disken som jeg anbefalte i mitt forrige innlegg er veldig stillegående og avgir omtrent ikke varme uansett hvor hardt jeg presser den. Den huser en Samsung Spinpoint-disk, som har dratt i land en bråte best-i-test-priser de siste årene.
RedFox81 Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Murmelmy, jeg fant en veldig bra artikkel for deg: les her.
Murmelmy Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2008 Tusen takk dere, nå skal jeg lese meg "smartere" ved hjelp av linkene deres. Har nemlig så utrolig mange bilder vi burde få over på en ekstern hd. Greit med en litt kjappere pc
Caboodle Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har en fra Seagate jeg er veldig fornøyd med, bråker ikke noe spesielt, og vi er like glade i hverandre begge to; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå