FantasDick Skrevet 17. mars 2008 #1 Del Skrevet 17. mars 2008 Visste ikke hvor jeg skulle legge denne, så la den bare her. Vi skal på påsketur til svigers på onsdag, og alt er planlagt. Sambo ble påkjørt når han skulle hjem fra jobb idag, og passasjersiden er krasjet. Han og den som kjørte på han fikk delvis skrevet skademelding og ordnet slikt, men føreren kunne ikke engelsk og var fra Estland. Sambo snakket med forsikringsselskapet vårt og de sa vi skulle levere inn bilen til NAF for å få ordnet den. Bilen er kjørbar. Vi sa vi skulle på påsketur, men vi skulle få leiebil, så det var ikke noe problem. Men vi har hund, som vi må ha med på ferien, men det er jo ikke lov med dyr i leiebil? Dessuten må vi ha en stor stasjonsvogn e.l for å få plass til Rottweileren, og vi får ikke stor nok leiebil. De ville vi skulle levere inn bilen i morgen, men da kan vi jo ikke dra på ferie? Hva gjør vi da, da? Kan vi beholde bilen og levere den inn etter påsken, eller er dette dumt? Sambo husket ikke på dette med hunden når han snakket med forsikringsselskapet, så vi venter til i morgen med å spørre om det vet hvordan det ligger an. Men jeg er så bekymret og nyskjerrig, så jeg spør om dere kanskje vet noe om dette? Typisk at noe slikt skulle skje nå! Og så bilen vår, da.. Jeg er så glad i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå