Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvilke påskekrimer kan man velge mellom i kveld? Har bare sett reklame for TV2 sin, som starter rundt 21.30... Den så kjedlig ut. Hva annet kan sees? Skriv litt om alle påskekrimer her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg skal uten tvil se Kriminalsjef Foyle på NRK påskeaften og 1. og 2. påskedag, og vurderer også "Med Overlegg", som også er god gammeldags engelsk krim. Påsken er ikke helt det samme uten kaldblodige drap, tweed-drakter og "stiff upper lip" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 18. mars 2008 #3 Del Skrevet 18. mars 2008 jeg synes den på tv2 faktisk var ganske bra i går jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. mars 2008 #4 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) jeg synes den på tv2 faktisk var ganske bra i går jeg.... Enig. Og dessuten avsluttende episoder hver gang ser det ut til, noe jeg setter pris på. Er jo mulig jeg skal ut på noe i påska så jeg går glipp av en kveld! Endret 18. mars 2008 av Wolfmoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 18. mars 2008 #5 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg skal uten tvil se Kriminalsjef Foyle på NRK påskeaften og 1. og 2. påskedag, og vurderer også "Med Overlegg", som også er god gammeldags engelsk krim. Påsken er ikke helt det samme uten kaldblodige drap, tweed-drakter og "stiff upper lip" Presis! Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 18. mars 2008 #6 Del Skrevet 18. mars 2008 Påskedrapene skal helst begås med blåsyre i en pen liten flaske, eller kanskje en perlemorsdolk. NRK er nok kanalen denne påsken, selv om narkobanden hos Wallander i går ikke var helt korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. mars 2008 #7 Del Skrevet 18. mars 2008 Foyle's War er absolutt et must for meg ihvertfall, selv om jeg har sett alle episodene før. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. mars 2008 #8 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg begynte å følge med tv2's påskekrim igår og syntes den var veldig bra. Enig. Og dessuten avsluttende episoder hver gang ser det ut til, noe jeg setter pris på. Er jo mulig jeg skal ut på noe i påska så jeg går glipp av en kveld! Jeg er ikke så sikker på at det var avsluttende igår altså. Han morderen fra igår er iallefall med i teaseren for dagens episode. Sikkert mer å ta tak i i den saken der. Det får vi uansett vite om ca. 3 min da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. mars 2008 #9 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg begynte å følge med tv2's påskekrim igår og syntes den var veldig bra. Jeg er ikke så sikker på at det var avsluttende igår altså. Han morderen fra igår er iallefall med i teaseren for dagens episode. Sikkert mer å ta tak i i den saken der. Det får vi uansett vite om ca. 3 min da... Var nok ikke avsluttende sånn som jeg trodde nei, men samtidig tviler jeg på at jeg hadde hatt store problemer med å følge handlingen om jeg ikke hadde sett første episode heller. Men sånn jeg forsto det, skulle det være avslutning på denne historien i kveld!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. mars 2008 #10 Del Skrevet 19. mars 2008 Var nok ikke avsluttende sånn som jeg trodde nei, men samtidig tviler jeg på at jeg hadde hatt store problemer med å følge handlingen om jeg ikke hadde sett første episode heller. Men sånn jeg forsto det, skulle det være avslutning på denne historien i kveld!? Ja, slik forsto jeg det og. Men var det jeg som så syner eller så vi den samme morderen i teaseren for dagens episode og? Skulle iallefall handle om en som var uskyldig dømt, og det kan iallefall ikke være ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lotus Skrevet 20. mars 2008 #11 Del Skrevet 20. mars 2008 Noen som 100% fikk med seg slutten på påskekrimmen på nrk1 i går da? Den med tvillingene Rory og Michael? Hvem av dem var det som ble sittende inne til slutt? Var det Rory som ble ført ut pustende ned trappa der til fengsel, eller var det Michael som lata som han var tungpusta og ble ført ut? Eller har Rory lurt alle hele veien og utgitt seg for å være mer svakelig enn han er? Fulgte nemlig med på to krimmer i går. Både den på nrk1 og den på tv2. Neimen ikke enkelt.. Den på tv2 er jo skikkelig ekkel. fush, men blir jo litt hekta. Jeg fikk da som en konsekvens ikke sett den halvtimen fra etter kveldsnytt til tv2 krimmen var ferdig på den krimmen på nrk1. Ekke enkelt detta.. noen som har oppklarende info? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2008 #12 Del Skrevet 20. mars 2008 Noen som 100% fikk med seg slutten på påskekrimmen på nrk1 i går da? Den med tvillingene Rory og Michael? Hvem av dem var det som ble sittende inne til slutt? Var det Rory som ble ført ut pustende ned trappa der til fengsel, eller var det Michael som lata som han var tungpusta og ble ført ut? Eller har Rory lurt alle hele veien og utgitt seg for å være mer svakelig enn han er? Fulgte nemlig med på to krimmer i går. Både den på nrk1 og den på tv2. Neimen ikke enkelt.. Den på tv2 er jo skikkelig ekkel. fush, men blir jo litt hekta. Jeg fikk da som en konsekvens ikke sett den halvtimen fra etter kveldsnytt til tv2 krimmen var ferdig på den krimmen på nrk1. Ekke enkelt detta.. noen som har oppklarende info? Hehe, ække lett nei! Jeg trodde det var Michael som ble dømt og Rory frikjent.. Men det så da ut som Michael som gikk ut på gata, fri, og med et lite glis rundt kjeften.. Ble litt forvirra da ja...så hvis noen kan oppklare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. mars 2008 #13 Del Skrevet 20. mars 2008 Dette har jeg også lurt på.... Vil ha oppklaring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest argh Skrevet 21. mars 2008 #14 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg tror ikke vi får en forklaring, men jeg tror at Michael gikk fri. Han hadde et tak på tvillingbroren som absolutt ikke var bra og derfor klarte han vel å overtale broren til å ta hans plass. Men de bør vel oppdage det når fangen plutselig får astmaanfall? Lite logisk om det ikke blir oppdaget mener jeg, og jeg hater sånne slutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå