Gjest Golden Girl Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 (endret) Hjelp, jeg tror jeg har blitt KG-avhengig! Symptomer: - Absolutt ALLE bekymringer og spørsmål man går og tenker på, må man dele på KG (gjerne som gjest, hvis det blir for personlig). - Må sjekke om noen har skrevet i trådene på 'Mine innlegg' minst ti ganger per dag. - Bruker arbeidstiden til å surfe KG. - Føler at de andre ivrigste medlemmene her begynner å bli nære bekjente og venner. - Synes det er kjempestas hvis de trådene man har startet får mange svar og mange lesere. - Burde egentlig ha gjort noe annet og vært et annet sted, men blir sittende foran KG og sjekke nye morsomme tråder og gamle man har skrevet på før. Fører ofte til at man legger seg alt for sent. Noen som kjenner seg igjen, eventuelt har andre symptomer??? Endret 17. mars 2008 av Golden Girl
Gjest vimselot Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Men du har bare litt over to innlegg per dag, og det er mange her som har en del flere innlegg, i alle fall i perioder. Ikke for å være frekk, men kan du være kg-avhengig da? Men føler du at du må ha svar på alt her, er du kommet skjevt ut. Husk på at du ikke kjenner de som svarer, og at du må anse alle som legfolk som egentlig ikke har peiling på noenting.
Gjest Golden Girl Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Men du har bare litt over to innlegg per dag, og det er mange her som har en del flere innlegg, i alle fall i perioder. Ikke for å være frekk, men kan du være kg-avhengig da? Men føler du at du må ha svar på alt her, er du kommet skjevt ut. Husk på at du ikke kjenner de som svarer, og at du må anse alle som legfolk som egentlig ikke har peiling på noenting. Det begynte sånn i det små, og så har det eksalert siden da, vet du. Er det ikke sånn det vanligvis er?
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Vel, jeg var avhengig før men ikke så mye nå lenger! Jeg har hatt 2 brukernavn her før og da skrev jeg mye mere og var da "medlem" av "anonyme KG holikere" Tror den eksisterer enda om du føler å stå fram som en "KG holiker"
Gjest vimselot Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Det begynte sånn i det små, og så har det eksalert siden da, vet du. Er det ikke sånn det vanligvis er? Vet ikke, men er vel slik. Er her mye noen ganger. Ser på det som greit, men ikke noe mer selv om det er morsomt å tulle her iblant... Men da jeg var hos en venninne som snakket om skilsmisse for ikke så lenge siden (hun har ikke internet), fikk jeg litt sånn kg-abstinenser (ville finne det ut raskt...), men jeg fant ut av det ved hjelp av å google litt og titte på lovverket når jeg kom hjem. Dvs jeg fant bare ut av noen småting, og ba henne kontakte familierådgivningskontoret. Ett råd er å skrive noe dumt (først gå på byen og drikke litt...)
Gjest Golden Girl Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Vel, jeg var avhengig før men ikke så mye nå lenger! Jeg har hatt 2 brukernavn her før og da skrev jeg mye mere og var da "medlem" av "anonyme KG holikere" Tror den eksisterer enda om du føler å stå fram som en "KG holiker" Ja!!!! Men nå er jeg ikke så veldig anonym lenger, da...
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Ja!!!! Men nå er jeg ikke så veldig anonym lenger, da... Joda det er du, i hvertfall så er personen bak profilen anonym Anonyme KG holikere
Gjest Golden Girl Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Joda det er du, i hvertfall så er personen bak profilen anonym Anonyme KG holikere Takk. Nå er jeg offisielt medlem. :icon_razz:
Gjest Peachbud Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Hei, jeg er også Kg-avhengig. Har slettet brukeren min fordi jeg prøver å slutte. Før dette nicket har jeg hatt fire nick, det ene i en veldig kort periode. Noen som har tips til hvordan en kan slutte? (Vet at det er paradoksalt at jeg spør her )
Wonders Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 nyt det, her får du hjelp av "folket" Jeg skriver i gjennomsnitt 4 innlegg om dagen, er oxo avhengi, har alltid hatt ett nick og viser måtehold. Neste gangen du føler for å gå inn hit og ikke bør; ta frem SWINT å skrupp kjeler og panner rene på undersiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå