SMann Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har helt siden jeg var 18 - 20 år likt å vise meg frem naken. De første årene var jeg ofte på nakenstrender og måtte stadig vekk legge meg på magen når jeg merket at kvinner fulgte meg med blikket. I sjeldne tilfeller har jeg valgt å ligge på ryggen. Dette gjelder kun når jeg har hatt en sterk indikasjon på at kvinnen(e) gjerne vil se mer. For å gjøre det helt klart, i mitt tilfelle har dette ikke noe med blotting å gjøre slik jeg definerer det (påtvinge en annen person sin egen nakenhet). Jeg ville ikke likt å vise meg frem hvis noen ikke hadde følt seg komfortabel med at jeg var naken. Jeg har hatt sex med flere personer til stede og har blitt ekstra opphisset fordi andre mennesker har sett på. Jeg liker også å ha sex på steder hvor man "kan bli oppdaget". Onanere foran WebCam eller onanere foran seksualpartner er også opphissende. Jeg liker også at kvinner er fortrolig med egen kropp og liker å vise seg frem (ihvertfall overfor meg). Hvordan stiller dere kvinner dere overfor ekshibisjonisme?? Liker dere å se menn nakne, gjerne erigerte eller under akten?? Er det noen av dere kvinner som også har tisvarende tilbøyligheter?? :rødme:
Gjest Bifilia Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Ja, jeg liker både å vise meg fram, og å se. Men, som deg, ikke påtvunget.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 nei, jeg liker ikke å se andre vise seg frem og har selv ingen slike behov. Jeg tenner ikke på kropp, jeg tenner på person, så det å se en naken mannekropp er ikke interessant.
Gjest StockDama Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 (endret) Hvordan stiller dere kvinner dere overfor ekshibisjonisme?? -Jeg vil ikke ta del i andres ekshibisjonisme. Vil heller ikke gjøre det selv =D Liker dere å se menn nakne, gjerne erigerte eller under akten?? -Så lenge det er samboeren min. Andre menn har jeg ikke interesse av å se naken. Er det noen av dere kvinner som også har tisvarende tilbøyligheter?? -Ikke jeg =D Men som jeg har sagt før, så lenge alle parter er med på det som skjer, så er det bare å kjøre på. Kos deg med fetisjen din =) edit: skriveleifer overalt Endret 17. mars 2008 av StockDama
Teriyaki Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Liker å vise meg fram foran min kjæreste ja, og jeg liker å se han. Ekstra opphissende er det hvis bare jeg er naken, og han holder på med meg..Skikkelig pirrendre å ligge der så sårbar foran han, helt uten klær.
Gjest Francess Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Liker å erte og vise meg fram halvnaken på webcam. Tenner veldig på det.
SMann Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2008 Liker å vise meg fram foran min kjæreste ja, og jeg liker å se han. Ekstra opphissende er det hvis bare jeg er naken, og han holder på med meg..Skikkelig pirrendre å ligge der så sårbar foran han, helt uten klær. Jeg blir også ekstra tent hvis kun jeg er naken. Ellers elsker jeg å se en kvinne som ligger naken, åpen og sårbar (kvinner som ikke kan skjule en viss sjenerthet).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå