Gjest "husmor" Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 hei. jeg og samboren har vært sammen i snart 3år og bodd sammen i over 2år. vi har det bra men familien hans går meg på nervene. søstreen hans bor nesten her men hjelper aldri til lager mat i blandt men da må jeg rydde bort og vaske opp ol. greit hu jobber mye man da hu bor her gratis bør hu ikke hjelpe til litt? særlig da hu ofte ser at jeg har mye å gjøre. virker som de ikke tror jeg har noe og gjøre siden jeg studere og jobber bare 2 dager i uka. Men ikke nok med det, hver helg kommer broren hans for og bo her da han jobber også.han er veldig frekkmot meg, klager altid på maten, mobber meg , snakker nesten aldri norsk bare da han skla mobbe eller klage. i blandt sier han det ikke til meg heller men skjønner jo det er rettet mot meg da han sier det så jeg skal høre og forstå det! blir gal!!! hva skal jeg gjøre? jeg mener jeg gjør alt for de. lager mat, vasker, rydder rommet deres, hjelper de med papirarbeid prøvere så godt jeg kan!! de er jo voksene så jeg synes at jeg burde værtfall få et takk ikke bare å bli hakket på hele tiden! da jeg sier det til samboren sier han bare"de mener det ikke sånn".
Gjest lissi32 Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Er jo bare å sette foten ned det. La dem finne noen andre å bo hos til de kan oppføre seg! Som man reder ligger man.
Frk Johansen Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Hvorfor lar du de bo der? Og denne svogeren din, vil han bo hos dere i helgen også om dere er borte? Hva med å reise vekk noen helger og la de ordne seg selv. Men jeg hadde nok ikke tillatt at noen bodde hos meg mer eller mindre fast, greit med en overnatting i forbindelse med noe spesielt men dette hadde jeg ikke funnet meg i.
Gjest Piper Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 blir gal!!! hva skal jeg gjøre? jeg mener jeg gjør alt for de. lager mat, vasker, rydder rommet deres, hjelper de med papirarbeid prøvere så godt jeg kan!! de er jo voksene så jeg synes at jeg burde værtfall få et takk ikke bare å bli hakket på hele tiden! da jeg sier det til samboren sier han bare"de mener det ikke sånn". Slutt og gjør alt for de, for de er voksne mennesker som kan rydde etter seg selv. Rydder du rommet til søsteren som mer eller mindre bor gratis hos dere? Hvorfor det egentlig? Slutt og sy puter under armene på de, og la de rydde etter seg selv. Sett krav, så skal du se at de kanskje begynner å resepktere deg mer. Nå har de tydeligvis ikke resepkt for deg, for du gjør jo alt for de uansett om de behandler deg som en dritt. Eller så kan du be samboeren din ta de for seg, og jeg hadde blitt rasende om ikke min mann hadde tatt meg seriøst. Og jeg hadde ikke latt han fått lov til å unnskydle de som han gjør. Du skal trives i ditt hjem, og gjør du ikke det må du gjøre noen forandringer for at du skal trives. Og syns han det er mer viktig at familien hans trives der, og mener du skal bo under slike omstendigheter, ville jeg funnet meg en liten leilighet og heller møtt han hjemme hos meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå