Gå til innhold

Hva/hvilken liker dere jenter best?

Fremhevede innlegg

Gjest Gutt19
Skrevet

Hei!

Jeg vet at d r fra person til person og fra humør til humør, men hva mener DU er best sånn generelt?

*Laaaang (tidmessig) oralsex (bli sleiket) og kort penetrering ELLER motsatt, altså å bli penetrert leeeenge og få kort oralsex?

og enda et spørsmål: Hvilken hadde du foretrekket?

*Mannen har STOR penis, men dårlig oral skills ELLER motsatt, Mannen har liten penis, men har GODE oral skills?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Lite oralsex, mye penetrering.

Og jeg driter i "oral sex skillzors", er ikke noe glad i oral =D

Skrevet

Mener akkurat det motsatte av hun over meg :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Hei!

Jeg vet at d r fra person til person og fra humør til humør, men hva mener DU er best sånn generelt?

*Laaaang (tidmessig) oralsex (bli sleiket) og kort penetrering ELLER motsatt, altså å bli penetrert leeeenge og få kort oralsex?

*Mannen har STOR penis, men dårlig oral skills ELLER motsatt, Mannen har liten penis, men har GODE oral skills?

Foretrekker den første jeg da, men laaaang oralsex fører jo ofte til orgasme før samleiet også eller orgasme med engang han stikker den inn :)

Skrevet

Nå kommer ikke jeg av oralsex, så foretrekker penetrering, men oralsex er veldig godt forspill :)

Gjest Gjest
Skrevet

det kommer an på humøret.

om jeg er superkåt så vil jeg ikke ha mye oralsex men heller heftig sex.

er jeg trøtt, kosete e.l vil jeg ha oral.

stor penis og dårlige skills heller enn liten penis og gode skills. han kan jo alltids få opplæring i skillsa :)

Gjest Gjest
Skrevet

Defintivt kort oralsex, langt samleie. Sistnevnte er for meg hundre ganger bedre.

Skrevet
Hei!

Hmmm...vanskelig!! Rett og slett fordi det går på dagsformen og kåthet! Men MÅ jeg velge noe, blir det lang penetrering og kort oral.

På den andre vet jeg faktisk ikke. Blir pikken for stor, er det vondt og blir pikken for liten kjenner man lite....Jeg liker å bli knullet, så jeg måtte nok godt for den lille, for da kan man ta helt av!!!!!

Skrevet

Lang penetrering fremfor oralsex

Stor pikk fremfor oralskills

:)

Skrevet
Lang penetrering fremfor oralsex

Stor pikk fremfor oralskills

:)

Oh yes! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...