Gjest Gutt19 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hei! Jeg vet at d r fra person til person og fra humør til humør, men hva mener DU er best sånn generelt? *Laaaang (tidmessig) oralsex (bli sleiket) og kort penetrering ELLER motsatt, altså å bli penetrert leeeenge og få kort oralsex? og enda et spørsmål: Hvilken hadde du foretrekket? *Mannen har STOR penis, men dårlig oral skills ELLER motsatt, Mannen har liten penis, men har GODE oral skills?
Gjest StockDama Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Lite oralsex, mye penetrering. Og jeg driter i "oral sex skillzors", er ikke noe glad i oral =D
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Hei! Jeg vet at d r fra person til person og fra humør til humør, men hva mener DU er best sånn generelt? *Laaaang (tidmessig) oralsex (bli sleiket) og kort penetrering ELLER motsatt, altså å bli penetrert leeeenge og få kort oralsex? og enda et spørsmål: Hvilken hadde du foretrekket? *Mannen har STOR penis, men dårlig oral skills ELLER motsatt, Mannen har liten penis, men har GODE oral skills? Foretrekker den første jeg da, men laaaang oralsex fører jo ofte til orgasme før samleiet også eller orgasme med engang han stikker den inn
Teriyaki Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Nå kommer ikke jeg av oralsex, så foretrekker penetrering, men oralsex er veldig godt forspill
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 det kommer an på humøret. om jeg er superkåt så vil jeg ikke ha mye oralsex men heller heftig sex. er jeg trøtt, kosete e.l vil jeg ha oral. stor penis og dårlige skills heller enn liten penis og gode skills. han kan jo alltids få opplæring i skillsa
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Defintivt kort oralsex, langt samleie. Sistnevnte er for meg hundre ganger bedre.
Daiquiry Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Hei! Jeg vet at d r fra person til person og fra humør til humør, men hva mener DU er best sånn generelt? *Laaaang (tidmessig) oralsex (bli sleiket) og kort penetrering ELLER motsatt, altså å bli penetrert leeeenge og få kort oralsex? og enda et spørsmål: Hvilken hadde du foretrekket? *Mannen har STOR penis, men dårlig oral skills ELLER motsatt, Mannen har liten penis, men har GODE oral skills? Hmmm...vanskelig!! Rett og slett fordi det går på dagsformen og kåthet! Men MÅ jeg velge noe, blir det lang penetrering og kort oral. På den andre vet jeg faktisk ikke. Blir pikken for stor, er det vondt og blir pikken for liten kjenner man lite....Jeg liker å bli knullet, så jeg måtte nok godt for den lille, for da kan man ta helt av!!!!!
Gjest Beli Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Lang penetrering fremfor oralsex Stor pikk fremfor oralskills
MarianneE Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 Lang penetrering fremfor oralsex Stor pikk fremfor oralskills Oh yes!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå