Gjest lillebøll Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Intel Pentium IIIm 1,0 GHz 512 mb minne DVD CDRW spiller 60 Gb disk 13" tft skjerm Brukt. Fire år gammel. Grei maskin?
Dru Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Nja. Om den er grei eller ikke kommer helt an på hva du må betale for den.
Mann 42 Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Da bør den være ekstremt billig, etter 4 år er batteriet sikkert godt kokt, og maskinen har bare en brøkdel av batteritiden igjen. Dessuten er det helt på grensa med ram, da, selv om det sikkert var en svær harddisk for den generasjonen. Jeg har fundert litt på Lifebook sjøl, og så vidt jeg skjønner, er det kombinasjonen stor harddisk, lav vekt og masse batteritid som gjør konseptet, i motsetning til mange andre bærbare som oftest bare får en av delene.
Dru Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Jeg ville ikke akkurat betalt noe spesielt for den der. Ikke med mindre batteriet nylig et byttet ut. Skal den brukes tilkoblet strøm så er det en helt grei surfemaskin.
Midus Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 (endret) Med tanke på at en laptop nesten er gammel før du har rukket å betale for den i butikken, så ville jeg ikke betalt mye for den der nei. 512 MB minne er skikkelig på smertegrensa, såvidt jeg vet får du ikke kjøpt maskiner med lavere internminne idag. Du kan jo eventuelt kjøpe mer minne til maskinen, men dette koster litt (over 500 kr) og du må åpne maskinen og mekke litt for å sette det inn. Hvis du kan sånt fra før, så er dog ikke det noe problem Hva skal du bruke den til? Skal du bare surfe på nett så kan det jo funke, skal du for eksempel drive med bilderedigering blir det håpløst. Endret 19. mars 2008 av Midus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå