Gå til innhold

Super Tan

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Solsikke_*
Skrevet

Er det noen som har prøvd Super Tan fra Proteinfabrikken? Anbefales?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg har prøvd disse, så har jeg "hørt" at en visstnok heller skal dra til Sverige og handle "bedre" saker der.

Jeg har prøvd to ulike kosttilskudd (et eller annet Betakaroten og no' annet jeg selvfølgelig ikke husker navnet på) fra helsekosten som visstnok skulle gjøre huden klar for sol og gjøre at fargen satt lengre. Jeg ble ikke imponert, heller knallskuffa. Så til sommern, blir det nok en svipptur til Svinesund for å sjekke ut disse det skal være mer futt i.

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har prøvd det, og det fungerer veldig bra :-) Jeg anbefaler deg å prøve det;)

• 3 måneder senere...
Gjest super taaan:)
Skrevet

hei:) har gått på super tan pillene en stund nå, jeg merker VELDIG stor forskjell ! jeg oppnår en brunfarge jeg alldri har fått før , det er ikke noe gul/ oransje farge .. du blir rett og slett veldig brun og fin!

ANBEFALES PÅ DET STERKESTE:) :)

• 3 år senere...
Skrevet

hei:) har gått på super tan pillene en stund nå, jeg merker VELDIG stor forskjell ! jeg oppnår en brunfarge jeg alldri har fått før , det er ikke noe gul/ oransje farge .. du blir rett og slett veldig brun og fin!

ANBEFALES PÅ DET STERKESTE:) :)

Jeg bare lurer på om man skal ta de hver dag uansett om man ikke soler seg? Det står man skal ta to tabletter hver dag 30 min før soling!

Skrevet

Henger meg på denne.. Noen som kan svare på om en bare skal ta pillene når en skal sole seg? eller skal en gå på dei kvar dag??

• 1 år senere...
Skrevet

Henger meg på denne.. Noen som kan svare på om en bare skal ta pillene når en skal sole seg? eller skal en gå på dei kvar dag??

Noen som vet noe som helst??

Anonymous poster hash: 26522...0b8

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet noe som helst??Anonymous poster hash: 26522...0b8

Du skal ta de som de var et annet kosttilskudd.

Anonymous poster hash: beef8...7e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...