Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Skal til Bath i mai. Ønsker tips til hoteller, shopping, restauranter, severdigheter osv. Noen som har prøvd Jane Austen walk? link Er det steder i nærheten man burde besøke, ikke bare Bath by?
Kjetil E Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Bristol er ikke så langt unna, nærmeste storby. Ellers er vel Stonhenge og i rimlig nærhet. Bath Abby er og vel vært et besøk, ligger midt i sentrum. Koslig by foresten. Byen er forøvrig en gammel Romersk Badeby (derav navnet Bath)
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Bath er veldig koselig. Var der en kort tur, tror jeg kommer til å dra igjen. Av det jeg husker så var det ikke akkurat rimelig shopping der, men det er mange flotte steder å se. Bath heter "Bath" pga de romerske badene som ligger der. Det er gjort om til museum, og var morsomt og flott å se. Så det anbefaler jeg sterkt! Ellers er byen søt, mange fargerike hus, koselige uterestauranter etc. God ferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå