Gå til innhold

Hyggelige ting å gjøre for kjæresten

Gjest Chili Pepper

Anbefalte innlegg

Mange fine tips her. Problemet for min del er kanskje at kjæresten min alltid jobber ettermiddag/kveld (han jobber som kokk). Så hele lage middag-prosjektet er veldig vanskelig, når han kommer hjem i det jeg skal legge meg. Dessuten kommer han ikke hjem til fast tid. matpakke funker heller ikke, for han lager sin egen mat til lunsj.

Men tror jeg skal kjøpe blomster til han, og kanskje en ny tannbørste eller noe. Jeg har selv fått blomster, men aldri kjøpt tilbake. Damer kan vel også kjøpe blomster, sant?

Vi gjør faktisk veldig lite romantiske ting utenom å spise middag sammen de dagene han har fri, eller å dra på kino. Vi lever så forskjellig, jeg er på skole/jobb når han sover, han jobber når jeg er våken, og frem til jeg skal legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Gjest Silje

lol

Knull vettet av han mens du har på deg fotballdrakten til favorittlaget hans.

HAHA! Best one!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gang jeg skrev et fint brev på en lapp til han, hang den en plass jeg vet han ser. Sto litt romantiske ting, følelser, mest positive ting. Husker en gang vi hadde diskutert et eller annet, han var litt grinete fordi bilen min strøik rett nedenfor der vi bor. Han var i dårlig humør, og det med bilen gjorde det jo selvfølgelig verre - som endte med at det gikk ut over meg. Når jeg skulle kjøre på jobb dagen etter, hadde han lagt en konvolutt med noe fint oppi, blant annet et brev det sto mye fint i, og han hadde kjøpt noen andre greier jeg ble glad for - Han innser fort hvis det går for lagt, og hadde vel litt dårlig samvittighet. Det syns jeg var fint gjort over han.

Ellers har han kommet hjem med roser, ordnet romantiske middager, kjøpt påskeegg med mye greier i osv. :P Jeg har jo gjort mye av det samme tilbake. Du får gjemme noe han blir glad for under puta hans, så finner han det dagen etter når han våkner. Eller pakk lunsj med overraskelses i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...