Gjest Chili Pepper Skrevet 17. mars 2008 #1 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg er ikke romantisk, men det er samboeren min. Jeg har litt lyst til å bli flinkere til å gjøre ting for ham som viser at jeg setter pris på ham, slik han gjør for meg. Kan jeg få litt hjelp av de romantiske her inne? Hyggelige ting å gjøre eller gi, gjerne i hverdagen. Jeg trenger å bli inspirert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. mars 2008 #2 Del Skrevet 17. mars 2008 Tjaa..En ting er jo bare å sende han en koselig melding på formidagen når han er på jobb. Det setter jeg alltid veldig stor pris på. Du kan ordne i stand en romantisk middag med god mat, vin og stearinlys, dere kan leie en hytte om dere ikke har en fra før av og ta en ordentlig fin og koselig hyttetur. Da kan du unnlate å si noe til han, men si at den helgen må han ikke legge noen planer. Hvis du er på badet før han om morgenen, kan du skrive noe fint på speilet med leppestift eller noe sånt. Har ellers ikke så veldig mange ting å komme med, men det er jo sånne koslige småting som ofte gjør sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 17. mars 2008 #3 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Jeg liker å overraske han med en sikkelig god middag en dag han er på jobb/skole. Legge det fint opp på tallerknen, kanskje forme noe som et hjerte eller skrive noe. Mannen min skjerte ut sjokoladepuddig som 2 hjerter på et fat til meg en dag. Er jo litt søtt :rødme: Massasje? Tenne mye sterarinlys på rommet/stua mens han er i dusjen. Sette fram noe oppskåret frukt/skjokolade eller lignende til etterpå. Har laget lunch til mannen med mye ulike ting i og ikke minst en søt lapp. Mannen får beskje å ta det med seg på jobb å ikke åpne det før han skal ha mat Endret 17. mars 2008 av naley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_AEJ_* Skrevet 11. februar 2009 #4 Del Skrevet 11. februar 2009 heihei:) tips til hyggelige ting man kan gjøre sammen: 1. lage troll deig: oppskriften er kjempe enkel å finnes på nettet, man kan lage akorat hva man føler for å ønsker, kjøp maling å mal det dere har laget etterpå! eks: jeg å kjæresten min laget påskepynt i fjor å det er utrolig hyggelig å ha pynt til påske som du faktisk har minner bak å ha laget! 2. mal ett bilde sammen: kjøp masse farger å ark i den fasongen å str dere selv vil, bruk fingerne å pensler å mal å ha det gøy! senere kan dere ramme inn bildet å foreksempel henge det på soverommet! en kjempe kosli ting å kjøre sammen, ikke er det dyrt heller! 3.kjøp en billig hvit genser til deg selv å kjæresten, selvfølgelig i den fasong å str dere vil. ta poteter å kjær bokstaver å mønster i dem, eks kan du lage hjerter å skrive navnet til kjæresten din, eller noe som representerer dere, trykk det på genserene, vips så har dere gensere som betyr noe for dere å som dere kanskje kan ha på som "avslappende" klær på en rolig kveld. bare husk å bruk maling som tåler å bli brukt til trykk(altså tåler vask osv.) 4. bake sammen: alltid kosli å gjøre sammen! hvem har foresten sakt at man ikke kan trykke ut kaker med pepperkakeform???? eks brownies er morsom å lage figurer av! 5. gå en tur å tenn bål: ta med deg kjæresten å nok med klær,sitteunderlag osv. fyr opp ett bål å grill pølser, kakao på termos er alltid en klassiker! sitt å kos dere å slapp av, prat om løst å fast å kos dere! 6. ta ett varmt bad, ta oppi såpe så det blir skikkelig skum!! tenn på masse stearin lys å slå av lyset, kan love dere at det nermest er terapi! 7. finn på morsomme ting sammen; gjør noe sammen som dere aldri har gjort! eks: klatre,fiske, osvsv. 8. lag en knall middag med levende lys osv, gjør ting litt ekstra å server gjerne god vin! 9. bare det å kunne kjøpe små ting til hverandre viser at du bryr deg, ikke trenger man kjøpe heller, holder med at du foreksempel skriver ett kosli kort som du kan lge på dataen, som forteller hvor mye han betyr! noen flere somhar forslag???? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 11. februar 2009 #5 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg er ikke romantisk, men det er samboeren min. Jeg har litt lyst til å bli flinkere til å gjøre ting for ham som viser at jeg setter pris på ham, slik han gjør for meg. Kan jeg få litt hjelp av de romantiske her inne? Hyggelige ting å gjøre eller gi, gjerne i hverdagen. Jeg trenger å bli inspirert. Jeg kan gi deg et lite utvalg av ting jeg har gjort for samboeren min * sett at tannbørsten hans begynne å bli slitt, kjøper en ny og kaster den gamle. (dette satt han veldig pris på iallefall, kanskje ikke romantisk, men viser at jeg ser ham og vil ta vare på ham ifølge samboeren min) * har hatt litt trøbbel med å få sove om natten i det siste, så her ei natt var jeg våken og bakte horn med ost og skinke og la klar på benken slik at han kunne ha med seg på jobb. La ved et lite kort der det sto "fordi jeg elsker deg". * lagd gode middager og tent stearinlys til han kommer hjem av jobb. Skal ofte ikke så mye til, men det er de små tingene som teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolol Skrevet 10. juni 2010 #6 Del Skrevet 10. juni 2010 lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babe901 Skrevet 11. juni 2010 #7 Del Skrevet 11. juni 2010 Meg og min gjør flere ting sammen som er både søtt, morsomt og noen ganger romantisk. * Vi sender søte mail ofte til hverandre. * Vi rydder ofte til den andre kommer hjem, slik at det er deilig å komme hjem å sette seg. * Jeg fikk et hjerte på speilet en dag * Ta med samboeren i dusjen og tenne stearinlys på hele badet, sette på musikk og skru av lyset. * Overraske han med noe du vet han har hatt lyst på. Jeg overrasket min i dag med en skjorte jeg vet han har hatt lyst på lenge = ) Slike ting for eksempel? Bare det å se kjæresten dypt inn i øynene uten distaksjoner og fortelle hvor mye han/hun betyr er jo i seg selv ganske romantisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 11. juni 2010 #8 Del Skrevet 11. juni 2010 I dag skakl jeg sende med han hjemmelagde muffins i matboks med en liten lapp hvor det står "kos deg på jobb i dag! Jeg elsker deg" hoho så klissent og romantisk, men likevel koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klara Skrevet 11. juni 2010 #9 Del Skrevet 11. juni 2010 det mest roamtiske måtte være å overraske med en reise synes å jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 11. juni 2010 #10 Del Skrevet 11. juni 2010 Hente han på byn når han har vært ute med gutta, eller firmafest, sånn at han slipper å stå i taxi kø :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 11. juni 2010 #11 Del Skrevet 11. juni 2010 Menn elsker jo mat, så bruk god tid på å lage en middag du vet han vil elske. Er han den frossen-pizza typen, kan du kjøpe det og ei flaske brus for eks, og sette dere sammen for å se på fotball. Det viser at du bryr deg om ham, og han vil garantert sette stor pris på det. Men vis at du liker å gjøre det. Gjør du det uten at du har lyst, vil han heller ikke ha noen glede av det. De er jo ikke like som oss jenter, som møtes bare for å snakke sladder og flire. Gutter liker å sitte for seg selv, eller rett og slett dra på hyttetur og kose seg med kompiser. For en romantisk lørdagskveld kan du jo kjøpe inn levende lys med vaniljeduft og mye god vin. Vanilje er beroligende, og gjør underverker hvis han har hatt en hard uke på jobben. Dette er nok ikke av egen erfaring, har bare lest massevis av tips og råd om kjærlighet og forhold, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 11. juni 2010 #12 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg er vel egentlig ganske romantisk av meg... Sender gjerne søte(og frekke;p) sms når han er ute. Baker kaker(noe han liker godt) og lager ofte middager til ham som jeg vet han liker:) Jeg kjøper også gjerne blomster(Ja vi har lov til det, om dem liker blomster da) og skriver et lite kort med. Ellers skriver jeg gjerne kjærlighetsbrev, søte ord på speilet med leppestift, og notis lapper som jeg gjerne legger i bilen(eller rundt om kring) samt et lite brev som han leser når han står opp om jeg går ut før han. Jeg fyrer også opp masse starinlys, popper ei flaske vin og tar på meg noe fint og pynter meg litt ekstra for ham... alltid en slager:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2010 #13 Del Skrevet 11. juni 2010 Knull vettet av han mens du har på deg fotballdrakten til favorittlaget hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amg Skrevet 7. september 2011 #14 Del Skrevet 7. september 2011 Selv om artikler fra kondomeriet sees på som bare å ha med sex og gjøre, har jeg alikevel kjøpt en liten "nattkjole" og et spill der. Spillet er alt ifra koselig til frekt, og man skal sitte å trekke lapper hvor det står hva man skal gjøre. Spillet kan man jo lage selv også, og det kan kanskje gjøre det enda mere spennende! Og lage mat og kose seg med en film i forkant med et glass vin er heller ikke dumt. Det er også koselig og avtale en ny date med kjæresten sin, for da får begge tankene i gang for og finne på noe koselig til hverandre, så man holder futten' oppe i forholdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 8. september 2011 #15 Del Skrevet 8. september 2011 Legge roser og fine lapper/brev i sengen og tenne stearinlys Komme hjem tidligere fra jobb og lage yndlingsmaten klar og tenne lys osv når han kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høne Pøne Skrevet 8. september 2011 #16 Del Skrevet 8. september 2011 Her var det masse gode tips. Henger meg på litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 8. september 2011 #17 Del Skrevet 8. september 2011 den beste overraskelsen min kjæreste kan få er ganske enkelt en blowjob fra begynnelse til slutt og gjerne en øl. Han setter pris på hjemmelaget mat, puling, fine klær &sminke, stearinlys og sånt, men det er for det meste for hverdagskost å regne her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 8. september 2011 #18 Del Skrevet 8. september 2011 Masse deilige tips her, takk skal dere jammen meg ha Fikk noen gode ideer nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 8. september 2011 #19 Del Skrevet 8. september 2011 Det hender nå og da jeg skriver en eller to A4 sider ark med linjer som jeg henger på ytterdøren rett før han kommer hjem. Jeg føler at jeg alltid gjentar meg når jeg skriver om følelsene mine til han, men han eeeelsker det!! Han sier det er noe av det beste han vet! Ellers er det masse småting i hverdagen ellers, hvis vi prater bra sammen, lager middag etter tur, flinke til å si at vi setter pris på hverandre. Er en liten hormonbombe fordi jeg er 26 uker på vei, så jeg gråter og gleder meg over alt. Han synes det er veldig godt å føle at jeg trenger han. Skal ikke så mye til for at man føler seg sett og satt pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Morgan Skrevet 8. september 2011 #20 Del Skrevet 8. september 2011 Her om dagen leide jeg Fast Five og kjøpte dots. Han digget det! Har middag klar til han kommer hjem fra jobb. Er tannbørsten hans blitt helt herpa, ligger det en ny en på badet til hans store overraskelse! og fornøyelse... Kjøper nytt og sexy, matchende undertøy i ny og ne. Menn liker det! Eller overrasker han med en skikkelig BJ og lar han til og med komme inni munnen! Ikke alle damer digger dette like mye da... Kjøp nye boxere hvis du vet han trenger det! Eller kanskje han har nevnt at han er drittlei tskjortene sine? Buy some new! Det vil gjøre han glad! Eller hvis du har fått en herlig lønning og bor sammen med kjæresten din.. kjøp hjemmekinoanlegg! haha. han vil ELSKE det da! kom innom jobben hans ca. 15 minutter før du vet han har lunsj og gi han den beste matpakka som finnes! kanskje du har bakt dritgode muffinser og smelta horn eller... kjøpt grov baguett med kylling på La Baguett osv. Da er matpakka hans med brødskiver klappasammen kastet rett i søpla! Dette er bare noen hverdagslige tips som faktisk betyr mer enn man tror! Jeg ville blitt glad bare kjæresten min hadde bytta sengetøy!!! fy faen :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå